مگ بلاگ

چگونه یک صدای هشدار سفارشی در آیفون خود ایجاد کنیم

چگونه یک صدای هشدار سفارشی در آیفون خود ایجاد کنیم

قبل از اینکه بتوانید صدای زنگ سفارشی ایجاد کنید، مطمئن شوید که به App Store رفته و برنامه GarageBand را نصب کنید. این برنامه را می توان در هر آیفون یا آیپدی که دارای iOS 11، iPadOS 11 یا جدیدتر است دانلود کرد. پس از نصب برنامه، آن را اجرا کنید و مراحل ذکر شده در زیر را دنبال کنید:

  1. با ضربه زدن روی نماد آبی + در گوشه سمت راست بالا، یک پروژه جدید GarageBand ایجاد کنید.

  2. اکنون باید دو تب را ببینید: حلقه‌های زنده و آهنگ‌ها. روی تب Tracks ضربه بزنید و یکی از ابزارهای داخلی یا ضبط صدا را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید آهنگی را که در Files، Dropbox، Google Drive یا یک یادداشت صوتی دانلود کرده‌اید به‌عنوان زنگ هشدار تنظیم کنید، مطمئن شوید که دومی را انتخاب کنید.

  3. برای رفتن به صفحه اصلی ویرایش، روی نماد سوم در سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید.

  4. روی نماد حلقه در سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

  5. اکنون دو تب مختلف خواهید دید: Apple Loops و Files. Files را انتخاب کنید و سپس روی Browse items from the Files برنامه ضربه بزنید.

  6. در اینجا، شما باید بتوانید تمام موسیقی هایی را که در دستگاه خود دانلود کرده اید مشاهده کنید. به سادگی روی آهنگی که می خواهید به عنوان صدای زنگ خود داشته باشید ضربه بزنید.

  7. به طور خودکار به برگه Files بازگردانده می شوید. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که آهنگ را به مدت طولانی فشار دهید و آن را به سمت بالای صفحه ویرایش بکشید.

برای پیش نمایش صدای زنگ هشدار خود می توانید روی نماد پخش در بالای صفحه ضربه بزنید. اکنون که صدای زنگ شما ایجاد شده است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را صادر کرده و آن را به عنوان صدای زنگ تنظیم کنید.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید