مگ بلاگ

چیزهای جالبی برای پرینت سه بعدی که احتمالاً هرگز فکر نمی کردید امتحان کنید

چیزهای جالبی برای پرینت سه بعدی که احتمالاً هرگز فکر نمی کردید امتحان کنید

بازی روی میز یک سرگرمی سرگرم کننده است، اگر گران باشد. اگر می‌خواهید میزبان یک کمپین تأثیرگذار «Dungeons & Dragons» باشید، ممکن است نیاز به خرید تعداد زیادی مینیاتور داشته باشید، و برای اینکه بتوانید «Warhammer 40K» را به صورت رقابتی بازی کنید، باید چند چک پول نقد برای واحدهای پلاستیکی کوچک خرج کنید. یا فقط می توانید خودتان چاپ کنید.

در حالی که یافتن فایل‌های STL برای اکشن فیگورها آسان است، فایل‌های مربوط به مینیاتورهای پرینت سه‌بعدی از این هم بیشتر هستند. فروشگاه‌های آنلاین و خدمات اشتراک متعددی به فروش مدل‌های سه بعدی سازگار با اکسترودرهای پلاستیکی و چاپگرهای رزین اختصاص داده شده‌اند. برخی از آنها سبک خاص خود را دارند، در حالی که برخی دیگر از طرح های موجود استفاده می کنند تا بتوانند با مجموعه های رسمی هماهنگ شوند.

فایل‌های مینی‌های پرینت سه بعدی به دو صورت می‌شوند: مدل‌های کامل و قطعات مدل. اولی ها معمولاً بلافاصله از چاپگر آماده می شوند، اگرچه هر یک از آنها که در رزین چاپ می شوند باید بعداً پخت شوند. به علاوه، بسته به پیچیدگی شکل، ممکن است لازم باشد برخی از قطعات را به هم بچسبانید یا پایه خود را تهیه کنید. در همین حال، قطعات چاپی برای تبدیل و کیت‌باشینگ (به عنوان مثال، چسباندن و سفارشی کردن قطعات از کیت‌های مختلف برای ایجاد واحدهای منحصر به فرد) طراحی شده‌اند. شما باید کیت های مدل رسمی را خریداری کنید و قطعات سه بعدی را روی آنها بچسبانید. صرف نظر از اینکه چه چیزی را چاپ می کنید، پس از اتمام آن، می توانید آنها را همانطور که می خواهید رنگ کنید.

اگر طرح های کوچک را برای فروش دوست ندارید، همیشه می توانید طرح های خود را بسازید. برخی از خرده فروشان آنلاین به شما اجازه می دهند یک مدل را سفارشی کنید، فایل STL را بخرید و آن را چاپ کنید. این فروشگاه‌ها همچنین در صورت نداشتن چاپگر، مینی‌های سفارشی‌شده را برای شما ارسال می‌کنند و می‌توانند ساخته‌های شما را به فرمت‌های سازگار با برنامه‌های بازی رومیزی مانند «Talespire» و «Harpy» تبدیل کنند. البته با پرداخت هزینه.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید