مگ بلاگ

کدام یک برای بازی های موبایلی بهتر است؟

کدام یک برای بازی های موبایلی بهتر است؟

پس از در نظر گرفتن تمام تفاوت‌های اصلی بین اندروید و iOS در مورد بازی‌های موبایلی، واضح است که این دو سیستم‌عامل گردن به گردن هستند و هر کدام نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارند. به طور کلی، اگر بین این دو صرفاً بر اساس اینکه کدام یک برای بازی با موبایل بهتر است انتخاب کنید، احتمالاً آیفون دستگاهی است که اکثر مردم از آن راضی خواهند بود.

شما به کتابخانه ای قوی از بازی های محبوب، با برخی از بهترین سخت افزارهای موجود در بازار دسترسی خواهید داشت تا از آنها لذت ببرید. علاوه بر این، به نظر می‌رسد اپل وقف جدیدی به فضای بازی‌های موبایلی دارد، شاید احساس کند که آیفون می‌تواند کنسول جیبی باشد که هر گیمری آرزوی آن را داشته است، و در حال انجام یک فشار جسورانه به بازی‌های AAA است که در عین حال کاملاً خارج از زمین نیست. ، به آیفون برتری حتی بزرگتری نسبت به اندروید خواهد داد.

با این حال، اگر عاشق بازی‌های DIY هستید، یا اگر واقعاً سخت‌افزار تخصصی برای بازی‌های رقابتی می‌خواهید، می‌خواهید دنیای اندروید را کشف کنید. واقعاً یک تلفن اندرویدی وجود دارد که متناسب با هر جایگاهی باشد، خواه درگاه‌های USB-C اضافی و لوازم جانبی دیوانه‌کننده، راه‌حل‌های خنک‌کننده سوپرشارژ، یا صرفاً یک باتری فوق‌العاده بزرگ برای جلسات طولانی بازی بخواهید. توانایی اندروید در بارگذاری جانبی برنامه‌ها، یافتن بازی‌های منحصربه‌فرد، اجرای شبیه‌سازها و دیگر پروژه‌های بازی خارج از جعبه را آسان می‌کند. به علاوه، اگر یک بازیکن «Fortnite» هستید، تقریباً تنها گزینه واقعی شماست.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید