مگ بلاگ

کوله پشتی های جریانی IRL چگونه کار می کنند (و چگونه کوله پشتی خود را بسازید)

کوله پشتی های جریانی IRL چگونه کار می کنند (و چگونه کوله پشتی خود را بسازید)

اگر می‌خواهید در تلاش برای ساخت کوله پشتی خود صرفه‌جویی کنید، چندین شرکت کوله‌پشتی آماده پخش جریانی را ارائه می‌کنند، بنابراین می‌توانید در کمترین زمان استریم دریافت کنید. کوله پشتی ‘Gunrun’ IRL v7 یک راه حل همه کاره برای نیازهای پخش شما ارائه می دهد. IRL Backpack v7 در سرتاسر جهان ارسال می‌شود و برای چمدان‌های کابین هواپیما دارای گواهینامه است، بنابراین می‌توانید با دستگاه‌های استریم خود به هر کجا که می‌روید سفر کنید.

این کوله پشتی از انکودر LiveU Solo Pro بهره می‌برد که می‌تواند فیلم‌های ویدیویی 4K را با سرعت 20 مگابیت در ثانیه پخش کند. Solo Pro که با هر دوربینی با خروجی های HDMI یا SDI سازگار است، چندین شبکه سلولی و Wi-Fi را برای اتصال به اینترنت پرسرعت ترکیب می کند. علاوه بر کدگذاری H.264، Solo Pro از رمزگذاری HEVC نیز برای عملکرد بهتر پشتیبانی می کند.

برای پخش جریانی در سخت ترین شرایط، کوله پشتی مجهز به دوربین اکشن سونی FDR-X3000 است که لنز با زاویه دید عریض با وضوح خیره کننده 4K را ارائه می دهد. این کوله پشتی همچنین دارای تمام کابل های لازم برای اجرای زنده است و راه اندازی بدون دردسر را ارائه می دهد.

کوله پشتی همچنین با IRLToolkit یکپارچه کار می کند – یک سرویس ابری که به شما امکان می دهد جریان خود را در زمان واقعی کنترل و نظارت کنید. خرید یک کوله پشتی از پیش ساخته شده استریم IRL یک راه حل سریع استریم است که بسیاری از گوشه ها را کاهش می دهد، اما هزینه آن بیشتر از مونتاژ قطعات به صورت جداگانه است.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید