مگ بلاگ

کیک شرکت موتور سیکلت برقی سوئد اعلام ورشکستگی کرد

کیک شرکت موتور سیکلت برقی سوئد اعلام ورشکستگی کرد

کیک که در سال 2015 تأسیس شد، در سال 2016 فعالیت خود را آغاز کرد و پس از آن این شرکت دو سال را صرف توسعه اولین محصول خود به نام Kalk کرد. این مدل – که در سال 2018 راه اندازی شد – به دلیل ظاهر خوب و پیکربندی های انعطاف پذیر آن، شهرت فوری به دست آورد. ویژگی های کلیدی Kalk شامل موتور قدرتمند 280 نیوتن متری، برد 53 مایلی (سوار شهری مختلط) و زمان شارژ 0 تا 100 تنها 3 ساعت است.

دیگر محصولات قابل توجهی که از امکانات تولید کیک بیرون آمدند شامل مدل‌های مککا و Åik متمرکز بر رفت و آمد، Ösa متمرکز بر سودمندی (که به عنوان یک وسیله نقلیه تحویل شهری و دو چرخ معرفی می‌شد) و Bukk که محصول شرکت بود. قدرتمندترین و جدیدترین پیشنهاد — دارای باتری 2.9 کیلووات ساعتی و موتور 456 نیوتن متری. کیک همچنین با مدلی به نام Trull که برای کودکان شش سال به بالا طراحی شده بود، دارای حداکثر سرعت 25 مایل در ساعت و وزن آن فقط 71 پوند بود.

علیرغم طیف وسیعی از پیشنهادات، واکنش مصرف کنندگان به مدل های این شرکت و خودروهای دو چرخ برقی، به طور کلی، ضعیف بوده است، به طوری که طبق گزارش ها، کیک تنها توانسته حدود 6000 وسیله نقلیه را از زمان شروع به فروش برساند. برای در نظر گرفتن این اعداد و ارقام، Ola Electric، تولیدکننده غالب خودروهای دو چرخ برقی هند، بیش از 30000 دستگاه از اسکوترهای سری S1 خود را در دسامبر 2023 فروخت.

خبر ورشکستگی کیک بر صنعت نوپای موتور سیکلت های برقی به ویژه در غرب سایه افکنده است. در حالی که آسیا با پذیرش گسترده پیش می رود، غرب با چالش هایی مانند اضطراب محدوده، نگرانی های عملکرد و قیمت های بالا دست و پنجه نرم می کند. مرگ کیک، علی‌رغم طرح‌های نوآورانه و ارائه‌های متنوع آن، یادآور این موانع است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید