مگ بلاگ

گرم نگه داشتن در هنگام کمپینگ زمستانی با ماشین

پس از انفجار آزادراه 14 به سمت صحرای موهاوه، ​​رنجر را به خارج از جاده پیچیدم و به دنبال یافتن یک نقطه نسبتاً هموار برای کمپ ماشین شدم – البته با دید خوبی. من حدس زدم که حداقل نزدیک بودن به سطح می‌تواند به سهولت نصب کمک کند، اگرچه طرفداران چادر روی پشت بام اغلب تایرها را هوا می‌کشند، از صخره‌ها بالا می‌روند یا MaxTrax را ردیف می‌کنند تا سکوی خواب را هموار کنند. خوشبختانه، مکان خوبی پیدا کردم که نیازی به هیچ یک از موارد بالا نداشت تا به اندازه کافی به سطح چشم نزدیک شود (در تمام مدت فکر می کردم که کره چشم من واقعاً چقدر خوب عمل می کند در مقایسه با سطح چهار فوتی که برای علم آورده ام).

من از سالها تجربه می دانم که برپایی هر چادر برای اولین بار به طور غیرقابل قبولی بیشتر از هر زمان دیگری طول می کشد. آیا فیلم آموزشی راهنما را که Roofnest از قبل برایم ارسال کرده بود تماشا کردم؟ البته که نه! اما با این حال، کل فرآیند فقط حدود ده دقیقه طول کشید، که من آن را برای یک مراسم افتتاحیه اصلاً وحشتناک نمی‌دانم.

ابتدا، رویه پوسته سخت را از طریق چند بند نوار چسب باز کردم که سپس به عنوان دسته های کششی عمل می کنند. درب تقریباً بلافاصله تا شاید 30 درجه بالاتر از سطح بلند شد و پاهای یکی از آنها در داخل ظاهر شد. بیرون کشیدن نردبان شروع به باز شدن بقیه سکوها و دیوارها کرد، تا اینکه متوجه یک رشته الاستیک شدم که باید از قبل زیر همه چیز حلقه بزنم (در ادامه بیشتر در مورد آن رشته الاستیک). با یک کشش سخت دیگر، نردبان به سمت بالا و بالا چرخید و سکوی خواب تاشو را با خود آورد و به طور همزمان یک پوشش ورودی نصب کرد.

من تصمیم گرفتم نردبان را در یک دسته ناهموار از چاپارال بچه قرار دهم – ممکن است یک متخصص قبل از پارک کردن، موقعیت نردبان را در نظر بگیرد، اما من بیشتر روی رسیدن به سطح کامیون با نور مناسب برای عکاسی با شروع غروب خورشید تمرکز کرده بودم. سپس متوجه شدم که در حالی که با نردبان با زاویه 70 درجه بازی می کردم، سکوی خواب کمی به سمت بالا برگشته بود.

به نظر می رسد، قبل از اینکه وزن خود را روی نردبان بیاورید، حتماً مطمئن شوید که هر دویدن قلاب در جای خود کلیک می کند. خوشبختانه، با اولین پله ام فقط چند اینچ پایین آمدم. حتی خوشبختانه، آن چند اینچ سکوی خواب را نیز در جای خود قرار داد، و من از آن بالا رفتم تا برای اولین بار به داخل Condor Overland 2 نگاهی بیندازم.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید