مگ بلاگ

گزینه های جدید کنسول ایکس باکس مایکروسافت شامل نسخه ویژه Galaxy Black است

گزینه های جدید کنسول ایکس باکس مایکروسافت شامل نسخه ویژه Galaxy Black است

آخرین افزوده شده به تازه سازی سری کنسول ایکس باکس سری S در رنگ سفید روباتی با یک SSD 1 ترابایتی در زیر شاسی جعبه ای آن است. این یکی از نسخه 1 ترابایتی که مایکروسافت سال گذشته با رنگ مشکی برای مطابقت با ظاهر Xbox Series X معرفی کرد، دنبال می‌شود. این مدل با قیمت 349.99 دلار عرضه خواهد شد و به نظر می رسد که این مدل جایگزین نسخه سیاه کربن شود. این شرکت می‌گوید: «طرفداران همچنان می‌توانند Carbon Black Series S را با 1 ترابایت تا زمانی که موجودی موجود است خریداری کنند. پیش‌سفارش‌های هر سه کنسول در ماه‌های آینده آغاز می‌شود، در حالی که فروش در فصل تعطیلات آغاز می‌شود.

قابل توجه ترین مورد، کنسول بازی دستی با نام تجاری Xbox شایعه شده بود. اما از جنبه مثبت، این بدون شک یکی از هیجان انگیزترین و پرجمعیت ترین رویدادهای Xbox در سال های اخیر بوده است. برخی از بزرگترین اعلان‌ها شامل «Gears of War: E-Day»، «Doom: The Dark Ages»، «Metal Gear Solid: Snake Eater»، «Dragon Age: The Veilguard»، «Call of Duty: Black Ops 6» بودند. «Starfield: Shattered Space»، «State of Decay 3»، «World of Warcraft: The War In»، «Indiana Jones and the Great Circle»، «Perfect Dark» و «South of Midnight».

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید