مگ بلاگ

یاماها R9 هنوز در راه است؟ در اینجا همه چیزهایی است که در حال حاضر درباره دوچرخه می دانیم

یاماها R9 هنوز در راه است؟  در اینجا همه چیزهایی است که در حال حاضر درباره دوچرخه می دانیم

در حال حاضر، چهار دوچرخه «سوپراسپرت» در وب سایت یاماها فهرست شده است: R1M، R1، R7 و R3. اینها تنها دوچرخه‌های اسپرت کاملی هستند که می‌توانید در حال حاضر از یاماها تهیه کنید. همانطور که در بالا ذکر شد، R6 مدتی قبل متوقف شد زیرا استانداردهای آلایندگی اروپا را برآورده نمی کرد و R1 احتمالا قربانی بعدی این فرآیند است. این خودرو به شکل مسابقه ای ادامه خواهد داشت، اما اگر به دنبال چیزی برای سوار شدن در خیابان هستید، R1 خیلی بیشتر در دسترس نخواهد بود.

در مورد R9، یاماها هنوز هیچ مشخصات رسمی یا عکسی از R9 اعلام نکرده است، اگرچه نام آن دارای علامت تجاری است. چند سال پیش، یاماها برای نام R9 به همراه برخی دیگر از موتورسیکلت‌های با برند R، درخواست‌هایی برای علامت تجاری ثبت کرد. به گزارش motorcyclenews.com، R9 جایگزین R6 در دنیای مسابقه خواهد شد، اما این چیزی است که تاکنون می دانیم. می‌توانیم برخی جهش‌های گمانه‌زنی انجام دهیم و بگوییم که فکر می‌کنیم با R9 چه اتفاقی می‌افتد، اما اطلاعات دقیق زیادی در مورد خود دوچرخه وجود ندارد.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید