مگ بلاگ

یک دوربین پیشرفته در زیر یک نمای بیرونی قدیمی پنهان می شود

از نظر پورت‌ها، USB-C برای داده و شارژ، و همچنین جک‌های میکروفون و هدفون جداگانه، به‌علاوه یک پورت mini-HDMI دریافت می‌کنید. این یک انتخاب معقول است و تمام چیزی است که اکثر مردم همیشه به آن نیاز دارند. دوربین یک کارت SD می گیرد که ما در واقع از آن استقبال می کنیم زیرا مقرون به صرفه تر است و یافتن آن آسان تر از فضای ذخیره سازی پیشرفته تر است.

متأسفانه روکش های پورت جانبی از پلاستیک نرمی ساخته شده اند که به هیچ وجه دوام ندارند و نگران این هستیم که به سرعت فرسوده شوند. ما این مشکل را با مواد مشابه در گذشته در Nikon Z6 و Nikon Z9 تجربه کرده‌ایم، جایی که تمایل به تاب برداشتن دارد. با این حال، کاورهای درگاه Zf از نظر طراحی شبیه به Z6 و Z9 نیستند، بنابراین زمان مشخص خواهد کرد، اما ما انتظار داریم تا یک یا دو سال دیگر آنها را تعویض کنیم.

یکی دیگر از ایرادات ما در مورد کیفیت ساخت این است که پد جهت و دکمه های اطراف در پشت دوربین کمی مات هستند. آنها به هیچ وجه بد نیستند، اما در کالیبر فوق العاده بالایی مانند بقیه دوربین ها نیستند. با این حال، به طور کلی، Zf به طرز خیره کننده ای خوش ساخت است.

برنامه Snapbridge نیکون یک راه عالی برای به روز رسانی دوربین، دانلود عکس ها و کنترل از راه دور Zf است. این یک نرم افزار کاربردی و ساده است.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید