مگ بلاگ

۷ ویژگی پنهانی که ممکن است در تلویزیون هوشمند ال‌جی خود استفاده نکنید

۷ ویژگی پنهانی که ممکن است در تلویزیون هوشمند ال‌جی خود استفاده نکنید

در عصر تلویزیون هوشمند، اگر در حال تماشای تلویزیون زنده هستید، یکی از مواردی که می تواند ناامید کننده باشد اگر به اشکال سنتی تلویزیون خطی عادت داشته باشید این است که به طور کلی هیچ معادلی برای دکمه “آخرین کانال” وجود ندارد که به شما امکان می دهد به سرعت بین برنامه‌ها جابه‌جا شوید. اگر عمدتاً با استفاده از برنامه و سرویس جایگزین کابل مانند YouTube TV تماشا می‌کنید، این اصطکاک وجود ندارد، اما مطمئناً اگر از برنامه‌های جداگانه استفاده می‌کنید، مانند برنامه‌های شبکه فردی که نیاز به ورود به سیستم کابلی دارند. خارج از برنامه‌های خاص پر از کانال‌های خطی مختلف، رفتار قدیمی “کانال گشت و گذار” در صورت پخش جریانی چیزی نیست.

با این حال، تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی راهی برای جابه‌جایی سریع بین دو برنامه یا ورودی آخر شما دارند. برای انجام این کار، کافی است روی دکمه هوم روی ریموت خود دوبار ضربه بزنید. با داشتن این دانش، راهی برای تغییر برنامه‌هایی که شبیه کانال «آخرین کانال» هستند در تیونرهای تلویزیون، جعبه‌های کابل و گیرنده‌های ماهواره‌ای دارید.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید