مگ بلاگ

آنچه باید قبل از تغییر به سرویس اینترنت خانگی T-Mobile بدانید

آنچه باید قبل از تغییر به سرویس اینترنت خانگی T-Mobile بدانید

همانطور که قبلا ذکر شد، سرویس اینترنت 5G خانگی T-Mobile توسط دکل های تلفن همراه تامین می شود. اول از همه، ممکن است این سرویس حتی در جایی که شما زندگی می کنید در دسترس نباشد، بنابراین باید با بررسی در دسترس بودن در وب سایت T-Mobile، از واجد شرایط بودن برای ثبت نام اطمینان حاصل کنید. اکنون، اگر شما واجد شرایط دریافت این سرویس اینترنتی هستید، به این معنی نیست که قرار است آن را با حداکثر قدرت دریافت کنید.

اگر قبلاً کاربر T-Mobile برای سرویس تلفن همراه معمولی هستید، به این فکر کنید که این سرویس در خانه شما چقدر خوب کار می کند. آیا بسیاری از تماس ها قطع می شوند؟ آیا برای دریافت سیگنال خوب باید در اتاق های خاصی از خانه خود بایستید؟ از آنجایی که اینترنت T-Mobile با سرویس سلولی 5G کار می‌کند، اینها مشکلاتی هستند که ممکن است با این دستگاه تحمل کنید.

یکی از توصیه‌هایی که برای دستگاه دروازه 5G ارائه می‌شود که با سرویس T-Mobile ارائه می‌شود این است که آن را در یا نزدیک یک پنجره یا بالاتر قرار دهید تا موانع احتمالی بین آن و برج سلولی به حداقل برسد. بنابراین، اگر امیدوار بودید که این مورد را در کابینت پنهان کنید، ممکن است به کیفیت سرویس اینترنت خود آسیب وارد کنید، اگرچه همین امر را می توان در مورد یک روتر بی سیم نیز گفت.

اگر در یک منطقه دورافتاده روستایی هستید که برای دریافت اینترنت کابلی یا فیبری تلاش می‌کند، اما خدمات تلفن همراه بسیار خوبی دریافت می‌کند، با وجود برخی از مشکلات تدارکاتی خانه که ممکن است با آن مواجه شوید، داشتن خدماتی مانند این می‌تواند ارزشش را داشته باشد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
6 پروژه Raspberry Pi 5 برای دفتر خانه شما

6 پروژه Raspberry Pi 5 برای دفتر خانه شما

اتاقی که برای استفاده از آن به عنوان دفتر کار خانگی راحت‌تر است، لزوماً اتاقی نیست که بهترین دسترسی را به شبکه WiFi شما دارد. ما همیشه گزینه‌های زیادی برای انتخاب مکانی برای راه‌اندازی مودم

5 کلاهبرداری رایج که باید هنگام خرید موتورسیکلت های دست دوم در Craigslist مراقب آنها باشید

5 کلاهبرداری رایج که باید هنگام خرید موتورسیکلت های دست دوم در Craigslist مراقب آنها باشید

کلاهبرداری های جعلی شامل فروشندگان متقلب است که لیست هایی را با عکس های موتورسیکلت هایی که در اختیار ندارند ایجاد می کنند. به طور معمول، کلاهبرداران توضیحات محصول و عکس‌ها را از فهرست قانونی