مگ بلاگ

آن را قاتل پرچمدار جهانی بنامید

در ظاهر، OnePlus 12R مطمئناً مانند یک پرچمدار به نظر می رسد و احساس می کند. دو رنگ وجود دارد – آبی سرد و خاکستری آهنی. نسخه Cool Blue یک رنگ آبی یخی و تقریبا نقره ای با ظاهری نرم است که واقعاً چشم ها را به خود جلب می کند. در پشت، لوگوی سنتی OnePlus را در وسط، همراه با جزیره دوربین که به سرعت در حال تبدیل شدن به امضای OnePlus است، دریافت می کنید. این جزیره بزرگ و دایره‌ای است که دوربین سه‌گانه اما نه واقعاً را در خود جای داده است. شما یک سنسور اصلی، حسگر فوق عریض و یک سنسور ماکرو دریافت می‌کنید که در این مرحله، واقعاً نباید روی هیچ تلفنی ارسال شود، اما بعداً در مورد تنظیمات دوربین صحبت خواهیم کرد.

مانند OnePlus 12، یک لبه تراش خورده در اطراف جزیره به دست می‌آید که به همراه قسمت مات جزیره دوربین که ظاهر توالتی شکل آن را به آن می‌دهد، واقعاً عالی به نظر می‌رسد، و حالا که آن را دیدید، هرگز آن را نخواهی دید خواهش میکنم.

در اطراف لبه‌ها، دکمه پاور و صدا را در سمت راست و نوار لغزنده سکوت امضای OnePlus در سمت دیگر دارید. در قسمت پایین، یک اسپیکر تکی وجود دارد که صدای آن بسیار بلند است. بلندگوی گوشی در بالای گوشی صدای استریو را برای گوشی کامل می کند.

در زیر کاپوت، یک پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2، 8GB/128GB یا 16GB/256GB RAM/فضای ذخیره سازی، و یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی که با 100W مضحک OnePlus شارژ می شود (به شارژر 80W در ایالات متحده، Supervoc) شارژ می شود. البته در جعبه موجود است این گوشی همچنین دارای استاندارد IP64 در برابر گرد و غبار و باران است.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
5 سایت مفید اگر می خواهید یک صفحه کلید مکانیکی سفارشی بسازید

5 سایت مفید اگر می خواهید یک صفحه کلید مکانیکی سفارشی بسازید

آزمایشگاه‌های کینتیک (توصیه شده توسط Alexotos) یک سایت مستقر در ایالات متحده است که سوئیچ‌ها، کلاه‌کلیدها، کیبوردها، روان‌کننده‌ها، تشک‌های میز، و لوازم جانبی مانند برس، کابل، فوم کیس، کش‌کلید، پیچ‌گوشتی، پایه‌های سیلیکونی، تثبیت‌کننده‌ها، ذخیره‌سازی، فیلم‌های