مگ بلاگ

آیا باتری خودروهای Costco معامله خوبی هستند یا باید از جای دیگری خریداری کنید؟

آیا باتری خودروهای Costco معامله خوبی هستند یا باید از جای دیگری خریداری کنید؟

Costco از یک مدل کسب‌وکار جالب استفاده می‌کند که به آن امکان می‌دهد در مقابل رقابت پس انداز کند، گاهی اوقات با اختلاف زیادی. این شرکت به دلیل حق عضویت خریداران و عدم وجود بودجه تبلیغاتی، می تواند چنین محصولاتی با تخفیف خریداری کند. از آنجایی که مشتریان برای خرید در Costco هزینه می پردازند، می توانند ضررهای ناشی از کاهش قیمت ها را جبران کنند و مشتریان بدون شک به استفاده از عضویت پولی خود برای تجارت تکراری باز می گردند و نیازی به تبلیغات باقی نمی ماند.

خب، این چه ربطی به باتری دارد؟ معلوم می شود که هنگام مقایسه یک باتری مشابه بین Costco، AutoZone، Batteries Plus و O'Reilly Auto Parts، باتری Costco به طور قابل توجهی ارزان تر است. با استفاده از مدل جدید GMC Sierra 1500 به عنوان مثال، محصول Interstate Battery ارائه شده در Costco از 109.99 دلار برای این کامیون شروع شد. با این حال، AutoZone از 194 دلار شروع شد، Batteries Plus با قیمت 179.99 دلار، و قطعات خودرو O'Reilly از 134 دلار تا بیش از 250 دلار می‌خواستند.

این فقط قیمت کلی نبود که Costco را از سایرین متمایز کرد. شارژ اصلی قابل بازپرداخت در Costco 7 دلار ارزان تر بود و اگرچه O'Reilly برای برخی از واحدها ضمانت سه ساله ارائه کرد، اما آنها هنوز 100 دلار بیشتر از باتری های Costco با 36 ماه گارانتی بودند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
بهترین موتورهای فورد ماسل خودرو

بهترین موتورهای فورد ماسل خودرو

هنگامی که موستانگ برای اولین بار در دهه 60 ظاهر شد، فورد می خواست آن را به مسابقه برساند. موستانگ همیشه در سری Trans Am کاملاً خوب بود، اما در اواخر دهه 60، زمان آن