مگ بلاگ

آیا باید در ماشین خودران بیدار بمانید یا می توانید بخوابید؟

آیا باید در ماشین خودران بیدار بمانید یا می توانید بخوابید؟

فناوری فعلی وسایل نقلیه خودران – حداقل در سطح مصرف کننده – کمی اشتباه است، زیرا خودروها به طور کامل خودشان رانده نمی شوند، به اندازه ای که سطح پیشرفته ای از کمک رانندگی را ارائه می دهند. صفحه پشتیبانی خلبان خودکار خود تسلا خاطرنشان می کند که، علیرغم اینکه “Autopilot and Full Self-Driving Capability” به عنوان ویژگی ها ذکر شده است، خودرو در واقع خودران نیست و این سیستم ها “برای استفاده با یک راننده کاملاً مراقب در نظر گرفته شده اند که در اختیار دارند.” چرخ و آماده است که هر لحظه کنترل را به دست بگیرد.”

بنابراین نه، هنگام پشت فرمان یک وسیله نقلیه خودران مطلقاً نباید بخوابید. یک روز ممکن است این فناوری به جایی برسد که بتوانیم روی صندلی بنشینیم، به ماشین بگوییم کجا می خواهیم برویم، سپس چرت بزنیم (مانند فیلم «Timecop» در سال 1994، با بازی ژان کلود ون دام). اما امروز آن روز نیست، ماشین‌های کاملاً خودران هنوز در آینده هستند و خوابیدن پشت فرمان برای همه افراد داخل ماشین و هر کسی که در جاده اطراف آن است بسیار خطرناک است.

حتی اگر خوش شانس باشید و در نهایت تصادف نکنید، در مورد عواقب قانونی آن تردید وجود دارد. در بهترین حالت، بسته به قوانین ایالتی و محلی، اگر متوجه شوید ممکن است به دلیل رانندگی بی احتیاطی جریمه شوید. و اگر بدترین اتفاق بیفتد، احتمالاً پنالتی‌ها بسیار تندتر خواهند بود.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

ممکن است از مشتریانی بشنوید که ادعا می کنند خدمات آنها بهتر از کسی که می شناسند در شرکت مخابراتی دیگر کار می کند. با این حال، یک راه مطمئن برای تعیین اینکه آیا حداقل