مگ بلاگ

آیا باید Skyrim را در نینتندو سوییچ بخرید؟

یکی از بزرگترین سورپرایزهای نینتندو سوییچ در قالب یک بازی بود که اکثر مردم با آن آشنا هستند: Skyrim. از همان ابتدا، نینتندو تبلیغات کرده است Skyrim در سوییچ، و دلیل خوبی دارد، زیرا این اولین بار است که دنیای باز حماسی Bethesda را می بینیم. طومارهای بزرگ سری به کنسول های نینتندو می آیند. هر چقدر هم که هیجان انگیز باشد، Skyrim اکنون شش سال است که بر روی پلتفرم های مختلف در دسترس است و بسیاری از گیمرها قبلاً دیده اند که چشم انداز یخ زده آن چه چیزی را ارائه می دهد. با در نظر گرفتن آن است Skyrim ارزش خرید دوباره را دارد فقط به این دلیل که اکنون در سوئیچ موجود است؟

قبل از اینکه واقعا وارد زمین شویم، اجازه دهید ابتدا این موضوع را کنار بگذاریم: اگر هرگز بازی نکرده اید Skyrim، شما از بازی های RPG لذت می برید، و صاحب یک سوئیچ هستید، باید آن را کاملا بخرید. برای کهنه سربازان باتجربه RPG، Skyrim در چند سال گذشته بخشی از درخشش خود را از دست داده است، اما برای کسانی که هنوز چیزی را برای ارائه آن ندیده اند، قطعا ارزش خرید دارد. هر طرفدار RPG باید بازی کند طومارهای بزرگ بازی در یک نقطه، و Skyrim مسلماً به خوبی هر یک از آنها است.

اما اگر بازی کرده باشید چه؟ Skyrim به مرگ در حال حاضر؟ این اردوگاهی است که من در آن سقوط می کنم. بین PC، Xbox 360، و PS3 (بله، واقعا – هر سه پلتفرم)، زمان بازی من است Skyrim در چند صد ساعت جمع می شود. من فقط 300 ساعت را روی رایانه شخصی کار کرده ام، تا حد زیادی به لطف یک صحنه مود سالم که به من اجازه می دهد تا هر بازی را بسیار متفاوت کنم. به اختصار، Skyrim یکی از بازی های مورد علاقه من در تمام دوران است، همانطور که بسیاری از بازی های Bethesda در نهایت تبدیل می شوند.

https://www.youtube.com/watch?v=_7980ZPK8Dg

در روی دیگر سکه، سطح مشخصی از فرسودگی شغلی وجود دارد که همراه با افراد تقریباً وسواسی است Skyrim رگه های گرم که می تواند هفته ها ادامه داشته باشد. من ساعت کار را دیده ام Skyrim آنقدر بارها آمده ام که از آنها متنفرم. در این مرحله، فکر می‌کنم می‌توانم آن را کنار بگذارم Skyrim برای همیشه و از زمانی که با آن صرف کرده ام راضی باشم.

پس از آن، من را غافلگیر کرد که من آنقدر مشتاق بازی بودم Skyrim روی سوئیچ از زمانی که یک هفته پیش آن را دانلود کردم. اشتباه نکنید، این وانیل است Skyrim با تمام شکوه خود، بنابراین هیچ چیز خاصی در مورد آن وجود ندارد، به جز عامل قابل حمل بودن. همانطور که معلوم است، این قرعه بزرگتر از آن چیزی است که من فکر می کردم.

تازگی توانایی بازی کردن Skyrim هر زمان که سوئیچ خود را روشن کنم عالی است. برای ادامه ماجراجویی‌های اژدها‌کشی، لازم نیست به تلویزیون یا میز کارم ببندم. می‌توانم در رختخواب باشم، می‌توانم در سفر باشم، یا می‌توانم در مکان‌هایی باشم که افراد شایسته صحبت کردن در مورد آن راحت نیستند، و من Skyrim آماده برای رفتن.

این بسیار جالب است، و من نمی‌دانم چه زمانی آن جدید از بین می‌رود، اما هنوز نشده است. در هر صورت، این به من کمک کرد تا ساعات ابتدایی را که خیلی از آنها خسته شده‌ام پشت سر بگذارم و به اصل بازی برسم، جایی که شما شروع به کشف شخصیت خود می‌کنید و همه چیز شروع به اوج گرفتن می‌کند. با توجه به هر چیزی که ارزش داشته باشد، آن تازگی من را به عقب رانده است Skyrimو من برای ادامه بازی هیجان زده هستم.

اگر بازی کرده اید Skyrim روی کنسول‌ها و عامل قابل حمل بودن شما را هیجان زده می‌کند که دوباره وارد آن شوید، پس قطعاً ارزش خرید را دارد تعویض. هنگامی که در برابر نسخه های PC، Xbox One و PS4 ایستادگی کنید، این به راحتی بدترین نسخه خواهد بود. Skyrim، اما صادقانه بگویم، وفاداری گرافیک نباید دلیل خرید آن باشد. به هر حال بازی شش ساله است، بنابراین مطمئناً در بخش گرافیک ضعیف خواهد بود (این واقعیت را فراموش نکنید که زمانی که کاملاً جدید بود کمی ضعیف بود).

برای کسانی که بیشتر کارهایشان را انجام داده اند Skyrim ماجراجویی در رایانه شخصی، دادن یک توصیه مثبت به این آسانی نیست. پس از سال‌ها اصلاح این مزخرفات همیشه دوست داشتنی Skyrim (که اساسا وظیفه شما به عنوان یک پخش کننده رایانه شخصی است)، مطمئناً بازگشت به وانیل تا حدودی سخت است. Skyrim. اگرچه این DLC تمام DLC Bethesda برای بازی منتشر شده است، اما هنوز مقدار زیادی برای کسانی که شش سال گذشته را صرف مودینگ کرده اند وجود ندارد. Skyrim به بازی ایده آل خود.

ویژگی های جدید در نسخه سوییچ مرتب هستند، اما به هیچ وجه بازی را تغییر نمی دهند. پشتیبانی Amiibo جالب است، و توانایی دریافت افسانه زلداموارد با مضمون با اسکن یکی از بسیاری از موارد زلدا amiibo یک تماس کوچک زیبا برای سریال است. شما می توانید هر شکل amiibo را که دارید یک بار در روز اسکن کنید و یک سینه با لوت (به ظاهر) همسطح دریافت کنید، بنابراین اگر مجموعه مناسبی دارید، اسکن Amiibo قطعاً می تواند در مورد تجهیز قهرمان خود و رشد کردن به شما کمک کند. کیف پول شما آنها شروع خوبی برای هر کسی که قبلا بازی کرده است ارائه می دهند Skyrim قبل از آن، اما فراتر از آن، پشتیبانی Amiibo فقط یک امتیاز کوچک است که می توانید بدون آن زنده بمانید.

از سوی دیگر، کنترل‌های حرکتی چیزی ارزش هیجان‌انگیز بودن را ندارند. من مطمئن هستم که افراد کمی وجود دارند که واقعاً به آنها وارد خواهند شد، اما برای من، آنها از هر نظر نسبت به کنترل های سنتی احساس بدتری دارند. این به خوبی می‌تواند به این دلیل باشد که من به سادگی از کنترل‌های حرکتی خوشم نمی‌آید، اما صرفنظر از این، آنها نباید عاملی تعیین‌کننده در انجام یا عدم اجرای بازی باشند.

قابل حمل بودن بزرگترین چیزی است که باید انجام شود Skyrim روی سوئیچ عالیه – واقعا عالی – و من فکر می‌کنم که زاویه‌ای تازه به بازی می‌آورد که بسیاری از ما قبلاً با آن آشنا هستیم. اگر چشم انداز از Skyrim در حال حرکت شما را به همان اندازه که من را هیجان زده کرد، هیجان زده می کند، یا اگر آنقدر از آخرین بازی خود دور شده اید که دوباره شروع به آن خارش می کنید، پس Skyrim در سوییچ ارزش غواصی را دارد.

برای بقیه – افرادی که در این مرحله کاملاً در Skyrim سوخته اند یا بازیکنانی که مدهای زیادی روی رایانه شخصی خود دارند که جای تعجب است که بازی بدون خرابی اجرا می شود – من می گویم. Skyrim هنوز ارزش بررسی دارد، اما شاید بعد از اینکه در نقطه ای از جاده به فروش می رسد. Skyrim عالی است، اما 60 دلار به احتمال زیاد برای کسانی که در جای دیگری پر شده اند بسیار زیاد است.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS