مگ بلاگ

آیا بلندگوهای صدای فراگیر Sonos واقعاً بی سیم هستند؟

آیا بلندگوهای صدای فراگیر Sonos واقعاً بی سیم هستند؟

برای لذت بردن از محتوای صوتی، باید راهی وجود داشته باشد که منبع، مانند گیرنده، تلویزیون یا پخش کننده بلوری 4K، سیگنال را به بلندگو ارسال کند. برای مدت طولانی (و هنوز هم امروزه در بسیاری از محصولات)، سیگنال از طریق کابل منتقل می شود. ادعای “بی سیم” که توسط سازندگان صدا مطرح شده است به طور خاص به عدم وجود سیم بلندگو از بلندگو به گیرنده مربوط می شود. این بلندگوهای بی‌سیم در سیستم صدای فراگیر بسیار راحت هستند زیرا می‌توان آن‌ها را در پشت اتاق بدون استفاده از کابل‌های بلندگو در زیر یا اطراف مبلمان قرار داد. اما با وجود اینکه نیازی به سیم بلندگو نیست، دستگاه همچنان باید برق گرفته و به دیوار وصل شود. بنابراین، از نظر فنی، این واحدها واقعاً بی سیم نیستند.

اما بسیاری از این محصولات بدون در نظر گرفتن کیفیت صدای عالی ارائه می‌دهند، مانند این سیستم‌های صدای فراگیر بی‌سیم با رتبه بالا که باید برای تنظیم خانه خود در نظر بگیرید.

بلندگوهای باتری دار نیز در دسترس هستند، مانند ECOXGEAR SEB26R 500-Watt Amplified Battery Powersports 8 و نوار صوتی قابل حمل BenqBot برای تلویزیون/رایانه. مزیت واحدهای باتری دار این است که می توان آنها را به راحتی جابه جا کرد. با این حال، بسته به میزان صدا، ممکن است با یک بار شارژ تنها چند ساعت کار داشته باشید. مشکل دیگر عدم وجود گزینه های اتصال سیمی است که ممکن است شما را ملزم به استفاده از بلوتوث یا ارائه یک گزینه اساسی مانند جک 3.5 میلی متری صدا و ورودی کواکسیال کند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS