مگ بلاگ

آیا شارژرهای تلفن پنل خورشیدی واقعاً ارزش آن را دارند؟

آیا شارژرهای تلفن پنل خورشیدی واقعاً ارزش آن را دارند؟

برای اینکه بفهمید شارژر تلفن پنل خورشیدی چگونه کار می کند، فقط باید بدانید که پنل خورشیدی و پاور بانک چیست. البته اولی فناوری است که به ما امکان می دهد از نیروی خورشید استفاده کرده و آن را به انرژی قابل مصرف تبدیل کنیم.

پنل های خورشیدی انواع مختلفی دارند، اما همه آنها از یک اصل پیروی می کنند: خورشید به پنل خورشیدی برخورد می کند که نور جذب شده توسط سلول های آن را به انرژی تبدیل می کند. سپس انرژی ممکن است به سمت شارژ باتری داخلی هدایت شود.

وقتی در حال خرید شارژر پاوربانک برای تلفن خود هستید، عددی را خواهید دید که به عنوان “mAh” یا میلی آمپر ساعت رتبه بندی شده است. این اندازه گیری میزان انرژی است که یک باتری می تواند ذخیره کند. میلی‌آمپر ساعت بالاتر اساساً به این معنی است که شما برای شارژ دستگاه‌های خود انرژی بیشتری حمل می‌کنید. به عنوان مثال، میانگین باتری گوشی های هوشمند حدود 5000 میلی آمپر ساعت است. در شرایط بهینه، یک شارژر تلفن پنل خورشیدی با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت باید بتواند اکثر گوشی ها را به طور کامل شارژ کند.

معمولاً می‌خواهید پاوربانک شما میلی‌آمپر ساعتی بالاتر از دستگاهی که شارژ می‌کنید داشته باشد، اگرچه باتری‌های کوچک میلی‌آمپر ساعتی معمولاً از نظر فیزیکی کوچک‌تر هستند و حمل آن نیز آسان‌تر است.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
Equinox EV 2024 شورلت در حال حاضر به دو روش مهم مدل 3 تسلا را شکست داده است

Equinox EV 2024 شورلت در حال حاضر به دو روش مهم مدل 3 تسلا را شکست داده است

پیشنهادات خودروهای الکتریکی جنرال موتورز اخیراً کمی ناامیدکننده بوده است، زیرا به نظر می‌رسد که تنها شاسی‌بلندهای غول‌پیکر و گران‌قیمتی مانند Cadillac IQ و GMC Hummer EV را ارائه می‌کند، علی‌رغم اینکه خودروهای برقی امیدوارکننده‌ای