مگ بلاگ

آیا می توانید از برس روی پنل های خورشیدی استفاده کنید؟ تمیز کردن بایدها و نبایدها

آیا می توانید از برس روی پنل های خورشیدی استفاده کنید؟  تمیز کردن بایدها و نبایدها

اگر خاک، ماسه یا رسوبات در شیارها و گوشه‌های پنل‌های خورشیدی شما تجمع پیدا کرده باشد، می‌تواند به تدریج بر عملکرد آنها تأثیر بگذارد. اگر یک لایه خام سطوح بازتابنده آنها را بپوشاند، صفحات خورشیدی نمی توانند نور خورشید را به خوبی دریافت کنند.

از آنجایی که صفحات خورشیدی سطوح شفافی هستند، یک اسپری خوب آب می تواند بیشتر آلودگی های سطحی را از بین ببرد. با این حال، مطمئن شوید که پنل های خورشیدی شما خاموش و از شبکه جدا شده اند. علاوه بر این، مهم است که به پانل ها زمان دهید تا خنک شوند تا هنگام اسپری کردن آنها شوک دمایی ایجاد نکنید. هنگامی که آنها آماده شدند، یک شلنگ باغچه را بیرون بیاورید، یک سمپاش قابل تنظیم را وصل کنید و سطح پانل ها را مه پاش ملایم کنید. آن را آهسته و پیوسته بگیرید، مطمئن شوید که تا حد ممکن مقداری آب روی سطح پانل ها بریزید.

پس از این، می توانید از یک دستگاه جداگانه مانند یک گالن پاش برای اعمال محلول تمیز کننده روی پانل ها استفاده کنید. این به حل و از بین بردن برخی از آلاینده های سرسخت کمک می کند. بهترین چیز برای استفاده در اینجا یک محلول تمیز کردن پنل خورشیدی حرفه ای است که می توانید آن را در آمازون با قیمت حدود 25 دلار پیدا کنید. اگر نمی توانید یک محلول از پیش ساخته شده پیدا کنید، می توانید با پر کردن یک سطل با آب و حل کردن یک تکه صابون دستی در آن، محلول خود را درست کنید. از مواد شیمیایی شدید و ساینده استفاده نکنید، زیرا ممکن است باعث فرسودگی و فرسایش پانل ها شوند.


چگونه یک آیفون را از حساب اپل خود حذف کنیم

چگونه یک آیفون را از حساب اپل خود حذف کنیم

در برخی موارد، ممکن است بخواهید ارتباط بین آیفون و حساب اپل را حفظ کنید، اما دیگر نخواهید به خریدهایی که انجام داده‌اید، مانند Apple Music یا Apple TV دسترسی داشته باشید. به عنوان مثال،

همه چیز در مورد موتور سیکلت Ryvid Anthem

همه چیز در مورد موتور سیکلت Ryvid Anthem

به عنوان یک EV، جالب ترین جنبه Ryvid Anthem، البته سیستم قدرت آن است. چگونه می‌توانید عملکردی را که از یک موتورسیکلت شهری بدون مخزن بنزین می‌خواهید به دست آورید و چگونه آن را شارژ