مگ بلاگ

آیا می توانید یک سلاح را به هواپیمای بدون سرنشین خود وصل کنید؟ این چیزی است که قانون می گوید

آیا می توانید یک سلاح را به هواپیمای بدون سرنشین خود وصل کنید؟  این چیزی است که قانون می گوید

در اکتبر 2018، HR 302 (PL 115-254)، که به عنوان قانون مجوز مجدد FAA در سال 2018 شناخته می شود، به قانون تبدیل شد. این لایحه ای بود که چندین برنامه اداره هوانوردی فدرال (FAA) مانند اداره امنیت حمل و نقل (TSA) و هیئت ملی ایمنی حمل و نقل (NTSB) را تا سال مالی 2023 مجدداً مجاز کرد.

عجیب است که شامل حمایت از متخصصان پزشکی ورزشی، کمک به جوامع آسیب دیده از طوفان فلورانس و اصلاحات اضافی برای بازیابی بلایای طبیعی نیز می شود. یکی دیگر از اجزای این لایحه جامع، بند 363 با عنوان «ممنوعیت در مورد سلاح» است که به هواپیماها و سامانه‌های بدون سرنشین مربوط می‌شود.

عناصر مهم این ممنوعیت بیان می کند که مگر اینکه شما مجوز صریح FAA را داشته باشید، هیچ کس اجازه ندارد هواپیمای بدون سرنشینی را که با یک سلاح خطرناک بسته شده است (که عبارت دقیق آن “مجهز یا مسلح است”) استفاده کند. این به صراحت مواردی مانند اسلحه، بمب، اره برقی، آتش بازی، یا شعله انداز را فهرست نکرده است.

به این دلیل که خط زیر با مراجعه به بخش 930(g)(2) از عنوان 18 قانون ایالات متحده، کد جنایی اصلی دولت فدرال ایالات متحده، “سلاح خطرناک” را تعریف می کند. چکش، کاملاً روشن می کند که یک “سلاح خطرناک” را هر چیزی می داند (خوب، تقریباً هر چیزی) که می تواند برای “ایجاد مرگ یا صدمات جدی بدنی” استفاده شود. حتی در تعریف کوتاه خود از «جان یا بی جان» استفاده می کند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
مسلح ترین تانک های تمام دوران

مسلح ترین تانک های تمام دوران

تانک تایپ 99 یک تانک جنگی اصلی ساخت چین است که نام‌های مختلفی دارد، از جمله نام رسمی ZTZ-99. این تانک که به عنوان جایگزینی برای تانک های قبلی نوع 88 توسعه یافته است، اکنون