مگ بلاگ

آیا می دانستید که نینتندو قبل از بازی های ویدیویی جاروبرقی و برنج فوری ارائه می کرد؟

آیا می دانستید که نینتندو قبل از بازی های ویدیویی جاروبرقی و برنج فوری ارائه می کرد؟

نینتندو تاریخچه جذابی دارد. در سال 1963، نینتندو تلاش کرد تا تجارت پررونق ورق بازی خود را با نفوذ به بازارهای دیگر گسترش دهد. در آن زمان، این شامل تأسیس یک شرکت فروش مواد غذایی بود. به طور خاص، نینتندو به طور خلاصه برنج فوری فروخت – تلاشی برای رقابت با نودل های فوری، که در آن زمان همه جا وجود داشت. البته، نودل ها همچنان به طور گسترده در دسترس هستند، اما شاخه برنج فوری نینتندو به سرعت ناپدید شد و حتی یک پاورقی در وب سایت آنها وجود نداشت.

یکی دیگر از محصولات شکست خورده مشابه Chiritory بود که در اصل فقط یک جاروبرقی بود. این نینتندو یک جاروبرقی معمولی نبود. بلکه یک جاروبرقی با کنترل از راه دور بود – مانند رومبا اما پیچیده تر. باز هم، نه به اندازه موفقیت، اما میراث ادامه یافت، به عنوان “WarioWare, Inc.” شامل یک مینی بازی که در آن شما یک Chiritory را کنترل می کردید.

این دستگاه توسط Gunpei Yokoi طراحی شده است که اسباب‌بازی‌ها و ابزارهای مختلفی را برای نینتندو طراحی کرده است، از جمله یک تستر موفق عشق (برای آزمایش، خوب، جذب عشق بین دو کاربر). او به نینتندو چسبید و دستگاه دستی Game & Watch را ساخت و همچنین روی طراحی Game Boy اصلی کار کرد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
Equinox EV 2024 شورلت در حال حاضر به دو روش مهم مدل 3 تسلا را شکست داده است

Equinox EV 2024 شورلت در حال حاضر به دو روش مهم مدل 3 تسلا را شکست داده است

پیشنهادات خودروهای الکتریکی جنرال موتورز اخیراً کمی ناامیدکننده بوده است، زیرا به نظر می‌رسد که تنها شاسی‌بلندهای غول‌پیکر و گران‌قیمتی مانند Cadillac IQ و GMC Hummer EV را ارائه می‌کند، علی‌رغم اینکه خودروهای برقی امیدوارکننده‌ای