مگ بلاگ

آیا Earbuds RedLithium Jobsite Milwaukee خوب هستند؟

آیا Earbuds RedLithium Jobsite Milwaukee خوب هستند؟

اگر چیزی از هدفون خود نیاز دارید، آن صدای مناسب است. این چیزها برای حمل شما در طول روز، پخش سرگرمی و تماس های تلفنی مهم درست به گوش شما هستند. هدفون هایی با صدای ضعیف، کم یا نامشخص عملاً بی استفاده هستند. بر اساس بررسی های کاربران در Milwaukee، کیفیت صدا یکی از بزرگترین مشکلات هدفون ها است. از 37 بررسی یک، دو و سه ستاره، تقریباً نیمی از آنها به یک تجربه صوتی بسیار ضعیف اشاره کردند. چند نفر مشخص کردند که صدای موسیقی آنها عالی است، اما شنیدن تماس ها بسیار سخت بود.

از همان ابتدا، این یک مسئله مهم است. اگر Earbuds Jobsite Milwaukee ارزان بودند، ممکن است بتوانید برخی از ویژگی‌های عجیب کیفیت صدا را نادیده بگیرید. با این حال، مجموعه ای از این جوانه ها 179.99 دلار قیمت دارند. در مقایسه، می‌توانید یک جفت ایرپاد اپل را با قیمت 50 دلار ارزان‌تر بگیرید. مسلماً آنها برای محل کار ساخته نشده اند، اما همانطور که به زودی متوجه خواهیم شد، علیرغم نام تجاری، میلواکی نیز چنین نیست.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

ممکن است از مشتریانی بشنوید که ادعا می کنند خدمات آنها بهتر از کسی که می شناسند در شرکت مخابراتی دیگر کار می کند. با این حال، یک راه مطمئن برای تعیین اینکه آیا حداقل