مگ بلاگ

آیا Freevee ارزش تماشا را دارد؟ در اینجا چیزی است که شما باید بدانید

آیا Freevee ارزش تماشا را دارد؟  در اینجا چیزی است که شما باید بدانید

در حالی که پلتفرم‌های پخش پریمیوم مانند Netflix و Disney+ دارای محتوای اصلی فراوانی هستند، Freevee یک جایگزین رایگان خوب است. این پلتفرم بیش از 20 نمایش و فیلم اصلی دارد، از جمله “همسایه ها” و “تقریبا بهشت”. برخلاف سایر سرویس‌های رایگان مانند Peacock که تعداد قسمت‌های یک سریال اصلی را کاربران می‌توانند تماشا کنند، محدود می‌کند، کاربران Freevee می‌توانند بدون پرداخت هزینه اشتراک، کل برنامه‌ها را تماشا کنند.

با این حال، Freevee به کاربران خود طعم عناوین اصلی آمازون، مانند “Reacher” را در تلاش برای آوردن کاربران رایگان بیشتر به Prime Video می دهد. از دیگر معایب این پلتفرم Live TV و رابط کاربری آن است. بسیاری از کانال های زنده به سادگی همان فیلم ها یا نمایش ها را تکرار می کنند. کانال Ion بیشتر یک جریان بی پایان از “ذهن جنایتکار” را تکرار می کند، در حالی که “Stargate SG-1” در کانال دیگری تکرار می شود.

در همین حال، UI آن محتوای آن را به خوبی سازماندهی نمی کند. اپلیکیشن تلفن جستجو در دسته های مختلف را غیرممکن می کند، در حالی که نسخه SmartTV آن دسته بندی های محدودی را ارائه می دهد. وقتی در حال و هوای استندآپ کمدی هستید، موفق باشید چیزی را پیدا کنید، مگر اینکه دقیقاً بدانید چه چیزی را می خواهید تماشا کنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

ممکن است از مشتریانی بشنوید که ادعا می کنند خدمات آنها بهتر از کسی که می شناسند در شرکت مخابراتی دیگر کار می کند. با این حال، یک راه مطمئن برای تعیین اینکه آیا حداقل