مگ بلاگ

اتفاقی که برای موتورسیکلت های وینسنت HRD افتاد

اتفاقی که برای موتورسیکلت های وینسنت HRD افتاد

نسخه اصلی Vincent HRD کاملاً از بین رفته است و در این مرحله برای بخش بهتری از یک قرن وجود داشته است. دوران آخر این شرکت چیزی شبیه به یک ترن هوایی بود، زیرا در یک بازه زمانی نسبتاً کوتاه از کسب موفقیت متوسط ​​به رنج‌های شدید مالی رسید.

در زمان منتهی به جنگ جهانی دوم، Vincent HRD عملکرد نسبتاً خوبی داشت. این سازنده خود را به عنوان ارائه دهنده موتورسیکلت های گران قیمت و در عین حال خوش ساخت تثبیت کرده بود و مدل سری A Rapide آن محبوبیت پیدا کرد. مانند بسیاری از مراکز تولید دیگر، وینسنت HRD در زمان جنگ شاهد انتقال به تولید کالا برای نیروهای متفقین بود و از زمان درگیری با طرح‌هایی که برای مدل‌های جدید و بهبود یافته موتورسیکلت تهیه شده بود، ظاهر شد. در واقع، سال 1948 شاهد معرفی Vincent Black Shadow، یک موتورسیکلت قدیمی نمادین و مسلماً محبوب‌ترین مدل شرکت تا کنون بود. با این حال، در حالی که سال‌های بلافاصله پس از جنگ جهانی دوم به آرامی گذشت، شتاب وینسنت HRD به زودی شروع به کاهش کرد.

از آنجایی که اروپا در طول جنگ با ویرانی های قابل توجهی مواجه شده بود، مراکز تولید در صنعت حمل و نقل متعاقبا از تولید کالاهای لوکس گران قیمت به محصولات ارزان و مقرون به صرفه تغییر مکان دادند. خودروها و موتورسیکلت های مقرون به صرفه کنترل بازار را در دست گرفتند و دوچرخه های دست ساز و گران قیمت Vincent HRD جای پای خود را از دست دادند. به جای انطباق نام تجاری با این تغییر اجتماعی، مالک شرکت فیل وینسنت قاطعانه اجازه هرگونه کاهش کیفیت را برای موتورسیکلت های وینسنت رد کرد. حتی حذف بخش HRD از نام وینسنت و تمرکز بر بازار آمریکا برای متوقف کردن مارپیچ نزولی سازنده کافی نبود.

وینسنت HRD که با زیان‌های مالی فاجعه‌باری مواجه شد، در سال 1955 ورشکست شد و متعاقباً تعطیل شد. آخرین موتورسیکلت اواخر همان سال روانه بازار می‌شد و در را به روی فعالیت سازنده در صنعت می‌بست.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS