مگ بلاگ

از آی‌پدهای جدید گرفته تا مداد اپل، این چیزی است که ما انتظار داریم

از آی‌پدهای جدید گرفته تا مداد اپل، این چیزی است که ما انتظار داریم

ما مطمئن نیستیم که آیا مدل‌های جدید آی‌پد پرو در حال تغییر طراحی هستند یا خیر، اما چندین منبع معتبر ادعا کرده‌اند که صفحه‌کلید جادویی این بار تغییر خواهد کرد تا شکلی شبیه به مک‌بوک‌ها پیدا کند. آیا آنها با مدل های نسل قبلی آیپد پرو سازگاری معکوس خواهند داشت؟ فقط زمان می تواند بگوید. عجیب است که هیچ صحبت اینترنتی در مورد مدادهای جدید اپل وجود نداشته است، اما این احتمال وجود دارد که ارتقاء عظیم iPad Pro بتواند فقط یک مداد ارتقا یافته را ارائه دهد تا با تمام آن تغییرات پر زرق و برق همراه شود. آیا قرار است پوسته پشتی شیشه ای را ببینیم که امکان شارژ بی سیم را در آیپد فراهم می کند؟ خب، شایعات در مورد این بهبود آبدار نسبتاً متناقض بوده است.

یکی دیگر از ترفندهای مهمی که گفته می شود در خط لوله قرار دارد، تنوع بخشیدن به مجموعه آیپد ایر است. تخته سنگ میانی اپل ممکن است از امسال در دو گزینه اندازه ارائه شود. مدل پایه 10.9 اینچی اینجا باقی مانده است، اما نسخه بزرگتر با صفحه نمایش 12.9 اینچی این بار همه چیز را متزلزل خواهد کرد. این مورد احتمالاً سیلیکون سری M را نیز به ارث خواهد برد. در حال حاضر هیچ صحبتی در مورد تعمیرات اساسی زیبایی شناختی یا داخلی برای خط تولید Air وجود ندارد. ما مشخص نیستیم که آیا یک آیپد وانیلی نیز برای رونمایی رسمی آماده شده است یا خیر، اما دیدن آن تعجب آور نخواهد بود.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
لپ تاپ پاور بازی و کار

لپ تاپ پاور بازی و کار

Asus ROG Zephyrus G16 از 2899.99 دلار در ایالات متحده از وب سایت Asus شروع می شود، اما برای نسخه ای با صفحه نمایش OLED 240Hz و پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 4090، حداقل باید 3499.99