مگ بلاگ

انحراف رادیکال از سنت

انحراف رادیکال از سنت

چراغ‌های جلوی پاپ‌آپ در Cr 25 باعث می‌شد که خودرو جذاب به نظر برسد و کیفیت آیرودینامیک خودرو را افزایش دهد، اما این همه ماجرا نبود. یکی از برجسته ترین ویژگی های آیرودینامیکی Cr 25 صفحات ترمز بادی آن بود. این صفحات که با مثلث‌های قرمز مشخص شده‌اند، شیشه‌های کناری عقب را به دو قسمت تقسیم می‌کنند و در مواقعی که خودرو نیاز به کاهش سرعت یا توقف داشته باشد، برای افزایش کشش باز می‌شوند.

صفحات ترمز Cr 25 اگرچه چشمگیر بود، اما بیشتر یک نمایش حیله گر بود تا یک ویژگی عملی. فراری هرگز اشاره نکرد که چه پیشرانه ای در زیر کاپوت این خودروی مفهومی قرار داده است. با فرض اینکه 365 GT4 بر اساس Cr 25 ساخته شده است، خروجی 340 اسب بخاری موتور 4.4 لیتری V12 فراری نباید به آن اندازه برای ترمزگیری نیاز داشته باشد.

یکی دیگر از ویژگی های آینده نگر Cr 25 دستگیره های درهای حساس به لمس پنهان آن بود. فقدان دستگیره‌های مکانیکی درها نه تنها نمای جانبی خودرو را صاف‌تر نشان می‌دهد، بلکه آیرودینامیک را تا حدی بهبود می‌بخشد. همچنین متوجه خواهید شد که Cr 25 فاقد آینه های جانبی است که یکی دیگر از اقدامات برای کاهش درگ بود.

علاوه بر این، فضای داخلی خودرو از رویکرد مینیمالیستی پیروی می کند. داشبورد، سقف، ستون‌ها و چارچوب صندلی از آلکانترای قهوه‌ای تیره ساخته شده‌اند. خود صندلی ها دارای رنگ آبی روشن بودند که به خوبی با سبک های طراحی دهه 70 مطابقت داشت. چند دکمه نصب شده در بالای تونل انتقال نیز حساس به لمس بودند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS