مگ بلاگ

اولین تاکسی کاملاً مستقل Waymo که فرمان را با صفحه نمایش جایگزین می کند

اولین تاکسی کاملاً مستقل Waymo که فرمان را با صفحه نمایش جایگزین می کند

به گفته Waymo، تاکسی‌ای که در توییت می‌بینیم، جدیدترین پلت‌فرم وسیله نقلیه آن است – تاکسی که در این مورد، کاملاً با در نظر گرفتن سواری طراحی شده است. در آینده – و در موارد محدود، در حال حاضر – هر کسی می‌تواند گوشی هوشمند خود را بیرون بیاورد و یک ماشین خودران سفارش دهد که مستقیماً به مشتری می‌چرخد و سپس او را به هر کجا که می‌خواهد می‌برد. این پتانسیل نه تنها کاهش تصادفات را دارد، زیرا این خودروها می توانند با یکدیگر صحبت کنند، بلکه می تواند تحولی در حمل و نقل برای افراد مسن، افرادی که نمی توانند رانندگی کنند و دیگرانی که در غیر این صورت ممکن است با استقلال محدودی مواجه شوند را متحول کند.

ایده طراحی این وسایل نقلیه با در نظر گرفتن بازی و بهره وری جدید نیست – در واقع، اگر دید خود را به اندازه کافی گسترش دهید، می توانید استدلال کنید که نمایشگرهای سرگرمی اطلاعاتی در هواپیماها و تلویزیون های داخلی در مینی ون های قدیمی اولین نمونه هستند. طراحی داخلی خودرو در حال تکامل نه تنها نیازهای مشتری بلکه ماهیت خود روش حمل و نقل را نیز برآورده می کند. برخی از مفاهیم دارای پنجره هایی هستند که دنیای بیرون را محو می کنند و آن را با ویدئو جایگزین می کنند. برخی دیگر دارای سیستم های بازی یکپارچه هستند و برخی از طرح ها حتی شامل میزهایی برای مسافرانی است که می خواهند در حین رفت و آمد کار کنند.

برداشت Waymo در مورد حمل و نقل بدون راننده بسیار کاربردی تر است: به نظر می رسد هر صندلی دارای صفحه نمایش خاص خود باشد، شاید به استثنای دو صندلی جلو، که به نظر می رسد یک نمایشگر مشترک دارند. هیچ جزئیاتی در مورد نمونه اولیه ارائه نشده است، از جمله اینکه چه نوع اتصالی ممکن است ارائه شود، اما نکته این نیست: نمونه اولیه بدون شک قبل از شکل نهایی خود تغییر خواهد کرد، اما صرف نظر از طراحی، این نشان می دهد که ما به آن نزدیکتر هستیم. تا کنون به خودروهای هوشمندی که خیابان ها را تسخیر می کنند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS