مگ بلاگ

اکنون می توانید بدون حساب کاربری از ChatGPT استفاده کنید: در اینجا نحوه انجام کار آمده است

اکنون می توانید بدون حساب کاربری از ChatGPT استفاده کنید: در اینجا نحوه انجام کار آمده است

باید بدانید که OpenAI همچنان می‌تواند داده‌ها را از چت شما برای آموزش مدل جمع‌آوری کند، اما گزینه‌ای برای غیرفعال کردن آن در صورت تمایل وجود دارد. وقتی روی نماد علامت سوال در سمت راست پایین صفحه کلیک کنید، یک گزینه جابجایی در تنظیمات برای بهبود مدل برای همه پیدا خواهید کرد.

بیانیه این شرکت حاکی از آن است که هدف نهایی برای افزودن دسترسی بدون ورود به سیستم، در دسترس قرار دادن ربات چت برای افراد بیشتری است و این یک استراتژی قابل اجرا است. اجازه دادن به کاربران برای رد شدن از فرآیند ایجاد یک حساب کاربری، ChatGPT را برای جمعیتی گسترده‌تر در دسترس قرار می‌دهد که یا نمی‌خواستند اطلاعات شخصی خود را به OpenAI بدهند یا فقط نمی‌خواستند گذرواژه حساب دیگری را به خاطر بسپارند.

داده های SimilarWeb نشان می دهد که ChatGPT تنها در فوریه 2024 1.6 میلیارد بازدید داشته است، اما آنها تنها چت ربات هوش مصنوعی موجود نیستند. با پیشرفت سایر رقبا، ChatGPT اگر در رقابت برای تسلط بر هوش مصنوعی پیشتاز باشد، باید به تکامل خود ادامه دهد. رقبایی مانند Gemini گوگل و مایکروسافت Copilot (که امکان دسترسی بدون ورود به سیستم را نیز فراهم می کند) منتظر هستند تا سهم بیشتری از بازار را از OpenAI بگیرند.

با این حال، کاربران باید با احتیاط تعامل کنند. خط مشی حفظ حریم خصوصی داده OpenAI شامل مناطق خاکستری است و از زمان آغاز به کار ChatGPT چندین مورد نقض امنیتی وجود داشته است. با در نظر گرفتن همه موارد، توصیه می کنیم در این زمان از جمع آوری داده ها برای آموزش صرف نظر کنید تا بتوانید بدون معامله با داده های شخصی خود از یک ابزار عالی لذت ببرید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS