مگ بلاگ

اینجا جایی است که محصولات ایسر امروزه تولید می شوند

اینجا جایی است که محصولات ایسر امروزه تولید می شوند

مرکز اصلی تولید ایسر برای لوازم الکترونیکی آن ممکن است در کنار دفتر مرکزی شرکت در تایوان نباشد، اما این بدان معنا نیست که هنوز نزدیک نیست. در واقع، درست در سواحل غربی کشور، در چین است. بر اساس گزارشی که ایسر در سال 2022 منتشر کرد و جزئیات تامین کنندگان تولید خود را منتشر کرد، این شرکت خاطرنشان کرد که تمام تولیدکنندگان مونتاژ نهایی و قطعات آن در چین واقع شده اند – یک اتفاق نسبتاً رایج برای سازمان های اصلی مستقر در تایوان، از جمله فاکسکان و کارخانه های آن. در مجموع، ایسر 12 تامین کننده اصلی مونتاژ نهایی در کشور همسایه دارد.

در حالی که محصولات ایسر اساساً در چین ساخته می شوند، این شرکت در سایر نقاط آسیا نیز تامین کنندگان و تولیدکنندگانی دارد. تایوان، مالزی، فیلیپین، سنگاپور، کره، تایلند، ویتنام، ژاپن و هند را به‌عنوان سایر کشورهای دارای تامین‌کننده و مراکز تولید، فهرست می‌کند. هند در سال‌های اخیر برای ایسر اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است، زیرا این شرکت به Nikkei Asia فاش کرد که این کشور دومین بازار بزرگ آن پس از ایالات متحده است و در نتیجه قصد دارد تأسیسات تولید محلی را در این منطقه گسترش دهد.

ایسر حتی عملیات تولید خود را به طور کامل در خارج از آسیا گسترش داده است – البته در ظرفیت نسبتاً محدود. این شرکت در حال حاضر در دو قاره دیگر تامین کنندگان دارد: اروپا و آمریکای جنوبی. عملیات اروپایی آن در مجارستان متمرکز است، در حالی که عملیات آن در آمریکای جنوبی منحصراً در برزیل است. از نظر تولید، ایسر هیچ حضور قابل توجهی در آمریکای شمالی، آفریقا، استرالیا یا قطب جنوب ندارد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
همه چیز درباره فورد GT90 کوپه مفهومی

همه چیز درباره فورد GT90 کوپه مفهومی

در حالی که طراحی GT90 توجه این خودرو را به خود جلب کرد، مشخصات آن چیزی است که علاقه مندان را به خود علاقه مند می کند. برگه مشخصات GT90 اعدادی را که قبلاً از