مگ بلاگ

اینورترهای پنل خورشیدی توضیح دادند: برای چه استفاده می شوند

اینورترهای پنل خورشیدی توضیح دادند: برای چه استفاده می شوند

هنگامی که یک پنل خورشیدی در معرض نور خورشید قرار می گیرد، جریان مستقیم (DC) الکتریسیته تولید می کند. اینورتر خورشیدی دستگاهی است که جریان مستقیم را می گیرد و آن را به انرژی جریان متناوب (AC) تبدیل می کند. پنل‌های خورشیدی به تنهایی می‌توانند DC تولید کنند، به این معنی که با خانه‌هایی که به طور انحصاری از AC استفاده می‌کنند و همچنین اکثر وسایل برقی سازگار نیستند – از این رو به یک اینورتر نیاز است. همچنین، اینورترهای پنل خورشیدی دارای چندین ویژگی هستند که با توجه به کل راه اندازی انرژی خورشیدی مفید و راحت هستند.

به عنوان مثال، اکثر اینورترهای پانل های خورشیدی مدرن حداقل می توانند آمار اولیه سیستم روزانه را نمایش دهند، مانند اینکه آیا باتری در حال حاضر شارژ می شود یا خیر و پنل های خورشیدی چقدر انرژی تولید کرده اند. این عملکرد معمولاً ابتدایی است، اما ویژگی‌های پیشرفته‌تر – مانند نظارت بر تولید برق در طول زمان – ممکن است در یک برنامه همراه همراه در دسترس باشد. صرف نظر از اینکه راه‌اندازی خورشیدی شما از یک برنامه تلفن همراه یا اینورتر برای نظارت استفاده می‌کند، با این حال، اینورتر یک بخش کلیدی از سیستم باقی می‌ماند، زیرا بدون آن نمی‌توانید خانه و وسایل خود را با نور خورشید تامین کنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
ایلان ماسک برنامه‌های سوپرشارژر تسلا را روشن کرد زیرا اخراج‌ها به تیم شارژ رسیدند

ایلان ماسک برنامه‌های سوپرشارژر تسلا را روشن کرد زیرا اخراج‌ها به تیم شارژ رسیدند

علاوه بر اخراج‌ها، الکترک از طریق منابع ناشناس ادعا می‌کند که تسلا از حداقل چهار قرارداد اجاره سوپرشارژر در نیویورک نیز خارج شده است که هم گمانه‌زنی‌ها و هم نگرانی‌ها را برانگیخته است. ایلان ماسک،