مگ بلاگ

این تسلا مدل Y مود سوپرشارژرها را کنار می گذارد

این تسلا مدل Y مود سوپرشارژرها را کنار می گذارد

همانطور که در حال حاضر وجود دارد، اولین نمونه اولیه مالک مدل Y ترکیبی از لوله های چوب و فیبر کربن است که در صورت تا شدن 11 اینچ به ارتفاع خودرو اضافه می کند. Somid3 گفت که تکرار بعدی کاملاً فیبر کربن خواهد بود که تنها شش اینچ ارتفاع دارد. شایان ذکر است که somid3 در لس آنجلس واقع شده است، جایی که نور خورشید به وفور وجود دارد، بنابراین عملکرد پنل خورشیدی می تواند در مناطق دیگر متفاوت باشد. با این وجود، هنوز هم یک شاهکار چشمگیر است که در یک فضای پارکینگ منفرد جا می شود، حتی در صورت بزرگ شدن.

مالک مدل Y یک وب سایت DartSolar را راه اندازی کرد که به پروژه پنل خورشیدی تسلا اختصاص دارد. چه بخواهید آن را برای شما بسازند، چه فقط طرح های اولیه پروژه پرینت سه بعدی خود را بخواهید، DartSolar قصد دارد پنل های خورشیدی روی خودروهای الکتریکی را به یک استاندارد تبدیل کند. اگرچه somid3 آن را به بالای مدل Y متصل کرده است، اولین نمونه اولیه فقط به شاسی بلند الکتریکی یا حتی فقط تسلاس محدود نمی شود. پنل‌های خورشیدی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بر روی سقف هر خودروی برقی قرار بگیرند و به طور بالقوه دستور کار را برای انرژی پاک‌تر و پایدارتر برای خودروهای برقی پیش ببرد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
لپ تاپ پاور بازی و کار

لپ تاپ پاور بازی و کار

Asus ROG Zephyrus G16 از 2899.99 دلار در ایالات متحده از وب سایت Asus شروع می شود، اما برای نسخه ای با صفحه نمایش OLED 240Hz و پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 4090، حداقل باید 3499.99