مگ بلاگ

این نهایت مینی ون هلکت است که آرزو می کنیم کرایسلر بسازد

این نهایت مینی ون هلکت است که آرزو می کنیم کرایسلر بسازد

SpeedKore Performance و Abimelec Design به این رویا کمک می کنند تا به واقعیت تبدیل شود، زیرا به نظر نمی رسد که کرایسلر به این زودی ها این کار را انجام دهد. طبق گفته SpeedKore، آخرین پروژه آنها “Baba Yaga” نام دارد، یک کرایسلر پاسیفیکا 2023 با موتور هلکت، با این تفاوت که این نسخه قرار است دارای یک HEMI سوپرشارژ با قدرت 1514 اسب بخار و گیربکس 8 سرعته ZF باشد. این دستگاه با قطعاتی با نیروی شیطانی Mopar و فیبر کربن درجه هوافضا ساخته شده است. SpeedKore تیم سازنده دوج چارجر 1968 “Hellucination” و “Hellacious” و چارجر 1970 “Hellraiser” است. همانطور که می بینید، SpeedKore در جهنم بزرگ است.

SpeedKore قبلاً یک تصویر مفهومی در اینستاگرام قرار داده است. این شرکت می‌گوید که 6.2 لیتری V8 با بسته‌بندی لیلیث – که به‌عنوان «مادر اولیه شیاطین» نام‌گذاری شده است، درمان می‌شود، زیرا البته اینطور است – و 1000 پوند از مینی‌ون اصلی کم می‌کند. در همان پست اینستاگرام، SpeedKore به خود می بالد که “Pacifica Baba Yaga برای ثبت رکوردهای دور، برشته کردن لاستیک ها و ایجاد انگیزه در قدم شما طراحی شده است.” بحث کردن با هر یک از اینها سخت است. دیدن این مینی ون افسانه ای در واقعیت ممکن است سرانجام کرایسلر را وادار کند تا یکی از آنها را بسازد. در مورد کراس اوور پرتصادف جهان SpeedKore، هنوز هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا این خودرو تبدیل به محرک عقب یا تمام چرخ خواهد شد، وجود ندارد، اما با درگیر شدن شیاطین، لیلیث‌ها و یاگاها، این تضمین می‌کند که هیچ والدینی دیگر برای تمرین فوتبال دیر نخواهند شد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

ممکن است از مشتریانی بشنوید که ادعا می کنند خدمات آنها بهتر از کسی که می شناسند در شرکت مخابراتی دیگر کار می کند. با این حال، یک راه مطمئن برای تعیین اینکه آیا حداقل