مگ بلاگ

این ویژگی ویندوز 11 می تواند به کاهش خستگی شبانه چشم کمک کند – در اینجا نحوه تنظیم آن آمده است

ویندوز 11 دارای یک ویژگی نمایشگر به نام “نور شب” است که برای کمک به تنظیم چشمان شما طراحی شده است زیرا شرایط نور هرچه به پایان روز نزدیک تر می شوید کاهش می یابد. روشنایی نور آبی صفحه نمایش رایانه شما را خاموش می کند و آن را با صدای گرم تری جایگزین می کند و اختلال در ساعت داخلی بدن شما را کاهش می دهد. این به شما امکان می دهد در صورت نیاز سریعتر بخوابید. به طور مشابه، باید نیاز شما را به خیره شدن در هنگام مشاهده صفحه نمایش رایانه خود در محیط تاریک کاهش دهد.

برای فعال کردن آن، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:

  1. روی نماد ویندوز در نوار وظیفه کلیک کنید یا دکمه ویندوز را در صفحه کلید خود بزنید.
  2. از نوار جستجو برای جستجوی «تنظیمات» استفاده کنید و اولین نتیجه برنامه را در زیر «بهترین مطابقت» انتخاب کنید.
  3. از پنل سمت چپ گزینه System را انتخاب کنید.
  4. به صفحه نمایش بروید.
  5. در بخش «روشنایی و رنگ»، روی «نور شب» ضربه بزنید.
  6. کلید «چراغ شب برنامه زمانی» را به حالت روشن تغییر دهید.
  7. اگر می‌خواهید ویژگی نور شب با توجه به زمان‌بندی موقعیت جغرافیایی شما فعال شود، «غروب تا طلوع خورشید» را انتخاب کنید. در غیر این صورت، «تنظیم ساعات» را انتخاب کنید تا بتوانید به ترتیب زمان‌های سفارشی را انتخاب کنید که می‌خواهید چراغ شب روشن و خاموش شود.
  8. نوار لغزنده Strength را تا زمانی که به سطح گرمایی که با آن راحت هستید برسید. هر چه سطح قدرت بالاتر باشد، بهتر است.

پس از تنظیم، صفحه رایانه شما باید به طور خودکار در زمان مشخص شده شما به رنگ زرد مایل به نارنجی تغییر کند. برای اینکه صدای محیط را کمی کاهش دهید، دستورالعمل ها را دنبال کنید و نوار لغزنده Strength را به سطح پایین تری ببرید.

اگر رایانه شما از درایورهای خاصی مانند DisplayLink یا Basic Display استفاده می کند، ممکن است ویژگی نور شب در دسترس نباشد. اگر کلید روشنایی شب خاکستری است، ممکن است لازم باشد درایورهای ویندوز 11 خود را به‌صورت دستی به‌روزرسانی و تعمیر کنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
OpenAI GPT-4o – چیست و چگونه کار می کند؟

OpenAI GPT-4o – چیست و چگونه کار می کند؟

در ویدئوهای نمایشی منتشر شده توسط OpenAI، GPT-4o را می توان در حال شناسایی اشیاء دنیای واقعی و تفسیر آنها به زبانی دیگر، آموزش ریاضیات در حالت تقسیم صفحه بر اساس مشکلی که در برنامه

آیا واقعاً به VPN در تلفن خود نیاز دارید؟

آیا واقعاً به VPN در تلفن خود نیاز دارید؟

از سال 2022، 85 درصد از آمریکایی ها صاحب یک گوشی هوشمند هستند که به کاربران امکان دسترسی به انبوهی از رسانه های اجتماعی و برنامه های تجارت الکترونیک مانند Threads و Amazon را می