مگ بلاگ

این پهپاد جدید از WiFi برای دیدن از طریق دیوارها استفاده می کند

این پهپاد جدید از WiFi برای دیدن از طریق دیوارها استفاده می کند

تیم واترلو به اعتبار بی‌نظیر خود، یافته‌های خود را به عنوان یک خلأ امنیتی و همچنین یک پیشرفت فنی ارائه کرده است. همچنین پارامترهای عملیاتی فناوری خود را به طور گسترده در دسترس قرار داد. همه چیز به فناوری بستگی دارد که کارشناسان واترلو آن را “وای فای مودبانه” می نامند. به طور خلاصه، حتی در شبکه های محافظت شده با رمز عبور، دستگاه های هوشمند اغلب به طور خودکار به هر سیگنال ورودی متصل می شوند. با ارسال پیام‌های متعدد و اندازه‌گیری زمان پاسخ، Wi-Peep می‌تواند دستگاه‌های هوشمند را در یک فضای داخلی نقشه‌برداری کند و نقشه‌ای از آنچه در داخل است (از طریق SciTechDaily) ارائه دهد.

این فناوری بسیار در دسترس است. دکتر علی عابدی، استاد کمکی علوم کامپیوتر در دانشگاه واترلو، با تیم خود کار کرد تا Wi-Peep را از یک پهپاد استاندارد خریداری شده در فروشگاه و 20 دلار سخت افزار مصرفی جمع آوری کند.

به گفته عابدی: «دستگاه‌های Wi-Peep مانند چراغ‌هایی در طیف مرئی و دیوارها مانند شیشه هستند و با استفاده از فناوری مشابه می‌توان با دنبال کردن مکان تلفن یا ساعت‌های هوشمند حرکات محافظان داخل بانک را ردیابی کرد. به همین ترتیب، یک دزد می‌تواند مکان و نوع دستگاه‌های هوشمند را در خانه، از جمله دوربین‌های امنیتی، لپ‌تاپ، و تلویزیون‌های هوشمند شناسایی کند تا کاندیدای مناسبی برای نفوذ پیدا کند.» (از طریق SciTechDaily).

ادغام چنین وسیله جذاب و در عین حال بالقوه خطرناکی در زندگی روزمره به وضوح با چالش هایی همراه خواهد بود. در عین حال، با توجه به دسترسی و سهولت استفاده از این فناوری، این امکان وجود دارد که زودتر به بخشی از چشم انداز فناوری روزانه تبدیل شود.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
OpenAI GPT-4o – چیست و چگونه کار می کند؟

OpenAI GPT-4o – چیست و چگونه کار می کند؟

در ویدئوهای نمایشی منتشر شده توسط OpenAI، GPT-4o را می توان در حال شناسایی اشیاء دنیای واقعی و تفسیر آنها به زبانی دیگر، آموزش ریاضیات در حالت تقسیم صفحه بر اساس مشکلی که در برنامه