مگ بلاگ

این کانسپت‌های آینده‌نگر الکتریکی هوندا سری 0 آنقدر که به نظر می‌رسند دور نیستند

این کانسپت‌های آینده‌نگر الکتریکی هوندا سری 0 آنقدر که به نظر می‌رسند دور نیستند

کانسپت Saloon بر نسل بعدی سیستم کمک راننده متکی خواهد بود که جانشین پلتفرم Honda Sensing Elite در سال 2021 می شود. پس از ورود دو خودروی الکتریکی اولیه هوندا سری 0، این خودرو به سواری های برقی مقرون به صرفه تر در مجموعه خودروسازان کاهش می یابد. مجموعه فناوری شامل ترفندهای به کمک هوش مصنوعی، سنجش محیطی، سیستم‌های نظارت بر راننده، مدیریت ریسک افزایش یافته و راه‌حل‌های اتوماسیون رانندگی می‌شود. هوندا ادعا می‌کند: «هرچه افراد بیشتری از وسیله نقلیه خود استفاده کنند، تجربه مالکیت لذت‌بخش‌تر می‌شود، و بر لذت ارتباط افزوده می‌شود».

این یک جنبه حیاتی است، زیرا اکثر خودروسازان به دلیل نگرانی‌های ایمنی، نابالغی اکوسیستم فناوری و نگرانی‌های نظارتی هنوز به طور گسترده ویژگی‌های رانندگی خودکار خودکار را ارائه نکرده‌اند. اتوپایلوت بحث‌برانگیز تسلا و رانندگی خودکار کامل (FSD) بهترین نمونه‌های یکی از این اجراهای احتمالاً نادرست هستند. از سوی دیگر، هوندا می‌گوید بسته کمک راننده آن چیزی است که «مردم می‌توانند با استفاده از آن احساس امنیت و اطمینان کنند».

برای سری 0 هوندا، این شرکت فناوری باتری ذاتی را نیز اصلاح کرده است. بسته های باتری نسل بعدی فقط 15 تا 20 دقیقه طول می کشد تا از سطح شارژ 15 درصد به 80 درصد برسند. علاوه بر این، این شرکت جسورانه ادعا می کند که پس از یک دهه استفاده، تخریب باتری را به کمتر از 10٪ کاهش داده است. در مورد در دسترس بودن بازار، اولین خودروی الکتریکی تجاری مبتنی بر کانسپت Saloon در سال 2026 وارد ایالات متحده خواهد شد و به دنبال آن یک مدل آماده تولید بر روی کانسپت Space-Hub ساخته خواهد شد. به طور جداگانه، هوندا همچنین با جنرال موتورز همکاری می کند تا خودروهای برقی مقرون به صرفه را در جاده ها عرضه کند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

ممکن است از مشتریانی بشنوید که ادعا می کنند خدمات آنها بهتر از کسی که می شناسند در شرکت مخابراتی دیگر کار می کند. با این حال، یک راه مطمئن برای تعیین اینکه آیا حداقل