مگ بلاگ

این کانسپت کراس اوور نیسان مانند سایبرتراک آینده‌نگر به نظر می‌رسد

این کانسپت کراس اوور نیسان مانند سایبرتراک آینده‌نگر به نظر می‌رسد

Hyper Adventure دارای یک باتری دوربرد است که می تواند راننده را در فضای باز، جایی که هیچ شارژری در اطراف وجود ندارد، ببرد. نیسان در مورد اندازه دقیق این باتری نظری مشخص نبود. با این حال، این شرکت اعلام کرد که می تواند برق خانه های دارای V2H یا شبکه ای با V2G را تامین کند. همچنین می‌تواند ابزارهایی مانند چراغ قوه را هنگام بیرون رفتن در طبیعت شارژ کند.

یکی دیگر از فناوری‌های EV که این خودروی مفهومی دارد، سیستم کنترل تمام چرخ نیسان e-4ORCE است – همان سیستم نیسان آریا. این سیستم با تنظیم قدرت خروجی به موتورهای عقب و جلو، شاسی را متعادل می کند. همچنین می تواند به حفظ خط رانندگی با تنظیمات فرمان علاوه بر کاهش نوسان هنگام توقف کمک کند.

فضای داخلی Hyper Adventure تا آنجا که می تواند آینده نگرانه است. این یگ فرمان مشابه تسلا دارد، اما در صورت عدم استفاده می تواند به داخل داشبورد جمع شود. یک صفحه ابزار بزرگ روی داشبورد تا شیشه جلو کشیده شده است.

این وسیله نقلیه همچنین فضای بار کافی برای تجهیزات فضای باز مانند اسکی دارد. صندلی عقب می تواند 180 درجه بچرخد تا دیدی از طبیعت اطراف شما داشته باشد و حتی مراحل افزایش خودکار نیز وجود دارد. نیسان ادعا کرد که از این تنظیمات می‌توان برای آماده کردن تجهیزات اسکی شما برای سایر فعالیت‌های خارج از منزل استفاده کرد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS