مگ بلاگ

این 5 ایالت دارای بالاترین اعتبار مالیاتی برای پنل های خورشیدی در سال 2024 هستند

این 5 ایالت دارای بالاترین اعتبار مالیاتی برای پنل های خورشیدی در سال 2024 هستند

برنامه فعلی فدرال ITC برای نصب پنل های خورشیدی در تمام ایالت های ایالات متحده موجود است. این بدان معناست که مهم نیست در کجا زندگی می کنید، می توانید اعتبار مالیاتی به ارزش 30٪ از کل هزینه سیستم خورشیدی خود را دریافت کنید، اگرچه این درصد پس از سال 2032 کمتر می شود و به 26٪ در سال 2033، 22٪ در سال 2034 و احتمالاً کاهش می یابد. به طور کامل در سال 2035 به پایان می رسد – بسته به اینکه کنگره آن را تمدید کند یا نه.

چیزی که باید در مورد ITC فدرال به خاطر بسپارید این است که تعداد اعتبارهایی که می توانید دریافت کنید بستگی به هزینه سیستم شما در وهله اول دارد و اینکه آیا حداکثر محدودیت در ایالت شما وجود دارد یا خیر. همه ایالت ها شماره قطع ITC ندارند، اما برخی از آنها دارای شماره قطع ITC هستند، بنابراین مهم است که قبل از اقدام برای سرمایه گذاری پول خود را بررسی کنید.

اعتبارات مالیاتی در سطح ایالتی نیز در برخی مکان ها موجود است، اما بسیاری از آنها مشوق های دیگری (تخفیف، معافیت های مالیاتی، و غیره) را به جای آن ارائه می دهند. بار دیگر، قبل از اینکه متعهد به نصب یک سیستم خورشیدی شوید، ارزش آن را دارد که بررسی کنید، و بیشتر این اعتبارات مالیاتی ایالت حداکثر خود را دارند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS