مگ بلاگ

باریک به حداکثر و مداخله با مک بوک ایر

جدیدترین لپ‌تاپ‌های فوق قابل حمل ایسوس، با اختلاف نظر، یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های قابل حمل است. این به طرز دلپذیری نازک، سبک است و به طور مطمئنی خوب ساخته شده است. از طراحی گوه‌ای پیروی می‌کند که مدتی است پای ثابت Zenbooks بوده است. اما این بار، ایسوس به سمت یک رویکرد دوگانه، چه در داخل و چه در خارج، رفته است. صفحه‌کلید مشکی رنگی شبیه به ظاهر متضاد با صفحه فلزی نقره‌ای رنگی است که اخیراً در دستگاه‌های MacBook Pro دیده می‌شود.

تغییر دیگر اندازه صفحه لمسی است که برای لپ‌تاپ‌هایی به کوچکی Zenbook S13 OLED عریض‌تر، به‌طور شگفت‌آور جادار و عمیق‌تر نرم است. هیچ انعطافی روی صفحه کلید دیده نمی شود و همچنین هیچ حرکت فلاپی برای حرکت درب وجود ندارد. همچنین بسیار تعجب آور است که نسخه 2024 با دو فن مجهز به آن شاسی براق عرضه می شود.

این پوسته از فلز قابل بازیافت به روشی سازگار با محیط زیست ساخته شده است. نکته قابل توجه، ایسوس می‌گوید S13 OLED دوست‌دار محیط‌زیست‌ترین Zenbook است که تا کنون ساخته شده است و از عناصری مانند آلیاژ منیزیم-آلومینیوم بازیافت‌شده پسا صنعتی (PIR)، پلاستیک متصل به اقیانوس و پلاستیک‌های بازیافتی پس از مصرف‌کننده (PCR) استفاده می‌کند. ایسوس آن را آلومینیوم سرامیکی پلاسما می نامد، اما برای یک خریدار، این کار به سادگی انجام شده است. این یک بافت ساتن مانند زیبا دارد که در لمس احساس خوبی دارد، اما برخلاف مک بوک ایر، لک های بدی از خود به جا نمی گذارد.

علاوه بر این، این دستگاه دارای گواهینامه MIL-STD-810H درجه نظامی است که در اینجا در حال بازی است، بنابراین با دانستن اینکه این دستگاه می تواند چند ضربه تصادفی را از بین ببرد، می توانید راحت بخوابید. این همان دستگاهی است که می خواهید مانند یک نوت بوک با خود حمل کنید. این کاملاً مک‌بوک 12 اینچی نیست، اما اگر آن دستگاه به عنوان یک لپ‌تاپ ویندوزی تبدیل شود، Zenbook S13 OLED همان خواهد بود.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS