مگ بلاگ

با Surfshark VPN از حریم خصوصی خود به صورت آنلاین محافظت کنید

با Surfshark VPN از حریم خصوصی خود به صورت آنلاین محافظت کنید

Surfshark VPN همچنین یک تسهیلات سوئیچ kill را ارائه می دهد که هنگامی که سرویس VPN دچار قطعی تصادفی می شود مفید است. در چنین شرایطی، به طور خودکار اتصال اینترنت را قطع می‌کند تا از هرگونه نقض داده جلوگیری کند، آدرس IP را محافظت می‌کند، از گزارش‌های مرور محافظت می‌کند و هیچ تبادل ترافیکی را از سر نمی‌گیرد مگر اینکه رمزگذاری درجه AES256 به حالت کامل بازگردد. یکی دیگر از مزایای Surfshark دسترسی شما به بیش از 3200 سرور در 100 کشور است.

خود Surfshark یک خط‌مشی عدم ورود به سیستم را حفظ می‌کند، به این معنی که این فقط ارائه‌دهنده اینترنت شما است که از مشاهده فعالیت‌های اینترنتی شما مسدود شده است. سرویس VPN همچنین هیچ گونه خرده نان مانند تاریخچه مرور، پرس و جوهای DNS، آدرس IP یا ترافیک شبکه را ذخیره نمی کند. این امتیازی است که نباید نادیده بگیرید زیرا اکثر VPN های رایگان در جمع آوری داده ها و فروش آن به فروشندگان بسیار سخت هستند. در ادامه مسیر، به حالت استتار نیز دسترسی پیدا می‌کنید، که اساساً استفاده از VPN شما را از ارائه‌دهنده خدمات اینترنت پنهان می‌کند و اطمینان می‌دهد که جلسات شما پرچم‌گذاری نمی‌شوند.

علاوه بر این، به لطف پشته فناوری نکسوس Surfshark، کاربران می‌توانند برای ایمنی بیشتر، آدرس IP خود را هر 10 دقیقه بچرخانند، هر بار که یک وب‌سایت جدید باز می‌کنند، آدرس IP خود را تصادفی کنند، و از مزایای چند پرش پویا برای کنترل جریان اتصال ترافیک استفاده کنند. از طریق مناطق مورد نظر خود Surfshark VPN همچنین ویژگی مسدود کردن تبلیغات CleanWeb را ارائه می دهد که در پس زمینه حتی زمانی که کاربران به خط VPN متصل نیستند کار می کند. جدا از مسدود کردن تبلیغات مزاحم و پنجره‌های بازشو، یک نرم‌افزار مخرب و هشدار نقض داده را نیز به جدول می‌آورد.

به طور کلی، Surfshark نه تنها با ویژگی های عملی بارگذاری شده است، بلکه در مورد ارزش خالص، برتری معناداری را نسبت به سایر گزینه های اصلی VPN ارائه می دهد. VPN برنده جوایز Surfshark به شما امکان دسترسی به بیش از 3200 سرور در بیش از 100 کشور را می دهد و شامل انواع بسته های مقرون به صرفه است تا اطمینان حاصل شود که مناسب برای ماجراجویی های آنلاین خود را پیدا می کنید. امروز می‌توانید Surfshark را با 30 روز ضمانت بازگشت وجه امتحان کنید و از 85٪ تخفیف، به‌علاوه دو ماه رایگان، با یک طرح VPN 24 ماهه بهره ببرید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
چرا گوشی سامسونگ من به طور تصادفی خاموش می شود؟  و چطوری دوباره روشنش کنم؟

چرا گوشی سامسونگ من به طور تصادفی خاموش می شود؟ و چطوری دوباره روشنش کنم؟

بیایید با پرداختن به برخی از رایج‌ترین دلایلی که باعث خاموش شدن گوشی هوشمند می‌شوند، شروع کنیم – برنامه‌های تخلیه باتری و حافظه. علیرغم افزایش گیگابایت حافظه رم و سرعت پردازش سریعتر در گوشی‌های هوشمند،

10 انبار خانه دارای رتبه برتر زیر 50 دلار

10 انبار خانه دارای رتبه برتر زیر 50 دلار

اگر با شکم خالی خرید می‌کنید و گرسنه معامله هستید، پس از کباب‌پز زغالی ۱۴ اینچی Old Smokey لذت ببرید. این گریل بادوام، قابل حمل و استفاده آسان است و کمتر از 50 دلار قیمت