مگ بلاگ

برای ماجراجویی خارج از جاده بعدی خود، این رمپ های باربری بندری را بررسی کنید

برای ماجراجویی خارج از جاده بعدی خود، این رمپ های باربری بندری را بررسی کنید

اگر با یک رمپ در محدوده قیمت 200 دلار راحت هستید و با فدا کردن کمی فضای ذخیره سازی به نفع حداکثر پوشش درب عقب مشکلی ندارید، رمپ بارگیری 1500 پوندی سه تایی HAUL-MASTER ممکن است بهترین گزینه شما باشد. با قیمت 189.99 دلار، قیمت آن 10 دلار کمتر از همتای آلومینیومی قابل تبدیل خود است. طراحی بهم پیوسته رمپ سه تایی تضمین می کند که قسمت بیشتری از درب عقب کامیون شما را نیز می پوشاند، با طراحی پله نردبانی که هدایت دوچرخه خاکی یا ATV خود را به سمت بالا و داخل هر تخت کامیون آماده بارگیری نسبتاً آسان می کند.

در 69 اینچ، این رمپ یک لمس کوتاهتر از سایر موارد HAUL-MASTER است و از آنجایی که این نسخه از وسط تا نمی شود، باید فضای ذخیره سازی را مرتب کنید که بتواند طول آن را پشتیبانی کند. با این حال، سطح شیب دار از نظر طول به عرض فقط 14 اینچ جمع می شود، به این معنی که کاربران مقداری فضا را در آنجا ذخیره می کنند. رمپ آلومینیومی 14 گیج که باز شده است تا وزن 1500 پوند را پشتیبانی می کند، با ترکیبی از ظرفیت عرض و وزن، که برخی مشتریان احساس می کنند آن را برای بارگیری و تخلیه ATV ایده آل می کند.

متأسفانه، برخی از کسانی که این رمپ سه تایی HAUL-MASTER را برای موتور سیکلت خریداری کرده اند، احساس می کنند که برای وسایل نقلیه با دو چرخ مجهز نیست. مانند سایر موارد موجود در این لیست، برخی از مشتریان نیز دوام و ظرفیت وزنی رمپ را زیر سوال می برند، بنابراین اگر علاقه مند هستید، جای فکر کردن است.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS