مگ بلاگ

بردن یک پهپاد FPV عالی به ارتفاعات جدید

بردن یک پهپاد FPV عالی به ارتفاعات جدید

مدل DJI Avata Fly More Combo با یک باتری تنها 999 دلار برای شما به ارمغان می آورد، در حالی که ترکیب سه باتری 1199 دلار قیمت دارد. قیمت این پهپاد 489 دلار است، در حالی که Goggles 3 499 دلار، RC Motion 3 99 دلار و کنترل از راه دور DJI FPV 3 199 دلار است. لوازم جانبی دیگر با طیف وسیعی از قیمت ها به صورت جداگانه در دسترس هستند، اما کافی است بگوییم که ترکیب سه باتری fly more قطعاً بیشترین ارزش را برای پول ارائه می دهد. به طور کلی، DJI Avata 2 قیمت بسیار مناسبی دارد.

اگر هنوز با پهپاد DJI FPV پرواز می کنید، DJI Avata 2 از بسیاری جهات یک ارتقاء بزرگ است. اگرچه DJI FPV Drone بسیار جالب، بسیار سریعتر و برای حمل دوربین های اکشن عالی است، اما Avata 2 از هر نظر بسیار بهتر است. آواتای اصلی هنوز در دسترس است، اما با قیمت 829 دلار آنقدر ارزان نیست که ارزش خرید داشته باشد، زمانی که Avata 2 تنها با 170 دلار بیشتر در دسترس است. Avata 2 به قدری بهتر از نسخه قبلی خود است در واقع اگر صاحب آواتای اصلی هستید، قطعا ارزش ارتقا به آن را دارد.

اگر بیشتر به عکاسی علاقه دارید، بهتر است از DJI Mini 4 Pro، Air 3 یا Mavic 3 Classic یا Mavic 3 Pro استفاده کنید. به یاد داشته باشید که Avata 2 واقعاً برای گرفتن عکس‌های ثابت بریده نشده است، و دوربین‌های پهپاد سنتی‌تر ویدیویی با کیفیت بالاتر ارائه می‌کنند، اگرچه Avata 2 قطعاً شکاف را در این زمینه به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

شما همچنین می توانید پهپاد FPV DIY خود را بسازید، اما این یک سرگرمی جدی است که با یک منحنی یادگیری شیب دار وارد آن شوید، هرچند که اگر زمان و تمایل دارید به آن توجه کنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS