مگ بلاگ

بررسی سوئیچ طلایی Persona 4: به خوبی همیشه

بررسی سوئیچ طلایی Persona 4: به خوبی همیشه

“Persona 4 Golden” یک بازی RPG است، بنابراین برای افزایش سطح شخصیت ها و جمع آوری آیتم های مفید، منتظر نبردهای نوبتی و مبارزات زیادی باشید. گفتنی است، علیرغم نیاز به خرد کردن برای حفظ استحکام شخصیت‌هایتان برای موقعیت‌های آینده و گاهی اوقات به کشاورزی مواد برای انجام ماموریت‌های ساده NPC، مبارزات هرگز استقبال خود را از بین نمی‌برند. مطمئناً، عجیب است که فردی در مدرسه به سیمی نیاز دارد که شما فقط می توانید با شکست دادن یک دشمن خاص در یک سیاه چال خاص (به جای خرید آن در یک فروشگاه) آن را پیدا کنید، اما این تجربه به قدری لذت بخش است که این امر مزخرف باعث آزار شما نمی شود. یا با چیزی که احتمالاً بسیاری آن را کار سختی می دانند.

چیزی که به نفع این بازی است، روشی پرانرژی و پویا است که به مبارزات معمولی RPG و موسیقی متن فوق العاده نزدیک می شود. سایه ها و شخصیت هایی که دارای عناصر، نقاط قوت و ضعف خاص هستند، بدیهی است که چیز جدیدی نیست، اما سری “Persona” همه چیز را کمی فراتر از وارد کردن صدمات بیشتر یا کمتر می برد.

ضربه زدن به دشمن با چیزی که در برابر آن ضعیف است یا وارد کردن یک ضربه مهم، آن را از بین می‌برد (البته مراقب باشید زیرا ممکن است برای شما هم اتفاق بیفتد)، و اگر همه دشمنان از کار افتاده باشند، می‌توانید یک حمله گروهی پر زرق و برق و ویرانگر انجام دهید. برخی از جادوها و توانایی ها شما را مجبور به تغییر تاکتیک با افزایش نرخ ضربه، کاهش دفاع، قفل کردن کامل استفاده از Persona و غیره می کنند. یا اگر موفق به بهبود روابط دوستانه خود در خارج از جنگ شوید، متحدان شما ممکن است بتوانند حملات بعدی را انجام دهند، بیماری های وضعیت خاصی را به طور خودکار درمان کنند یا حتی حملات دوگانه خود را با شخص دیگری انجام دهند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
دارک وب در مقابل وب عمیق توضیح داد: تفاوت چیست؟

دارک وب در مقابل وب عمیق توضیح داد: تفاوت چیست؟

ربات‌های موتورهای جستجو همه اطلاعات موجود در اینترنت را نمی‌خزند و فهرست نمی‌کنند. برخی از سایت‌ها هستند که دسترسی به آن‌ها محدود شده است، و برخی دیگر مرتبط نیستند. اما ایندکس نشدن این اطلاعات به