مگ بلاگ

بررسی صندلی X-HMT Heat And Massage Therapy Chair

این صندلی X-Chair X-HMT ATR Mgmt است، یکی از انواع صندلی های سفارشی سازی شده توسط X-Chair. این صندلی به طرز تکان دهنده ای راحت است. من از این صندلی برای چندین ساعت در روز برای چندین هفته استفاده کرده‌ام، و متوجه شدم که در طول مدت زمان آزمایش، بیش از اندازه کافی برای پشت و پایین بدنم پشتیبانی می‌کند.

معمولاً تشخیص تفاوت عمده بین صندلی هایی که در گذشته استفاده کرده ام دشوار است. من به طور کلی یک صندلی “بازی” را به طور پیش فرض انتخاب کرده ام و به نظر می رسد که فرم صندلی سطلی خلبان هواپیما حداقل در بیشتر مواقع قابل قبول است.

این صندلی چیز متفاوتی را ارائه کرد. فرم و ساختار این صندلی کافی است تا آن را به هر کسی که می‌شناسم که 8 ساعت در روز و 5 روز در هفته پشت کامپیوتر می‌نشیند توصیه کنم. بسیار بسیار راحت است و در مدت زمانی که ما آن را بررسی کرده ایم هیچ نشانه ای از خراب شدن نشان نداده است.

معامله بزرگ با این صندلی خاص، ادغام فرم “واحد گرما و ماساژ درمانی X-HMT” است. این قطعه از تجهیزات را می توان با صندلی خریداری کرد – با واحدی که از قبل آماده کار است ارسال می شود. یا، اگر قبلا یکی از چندین نوع صندلی X را در گذشته خریداری کرده اید، می توانید واحد X-HMT را به تنهایی خریداری کنید.

این یونیت در قسمتی از صندلی به نام “پشتیبانی متغیر پویا کمری (DVL)” قرار می گیرد. در آنجا، دستگاه پنهان می شود و می توان آن را با مجموعه ای از سه دکمه لمسی کنترل کرد.

دکمه ها دو حالت مختلف ماساژ ثابت و متغیر و همچنین شدت ماساژ و گرما را ارائه می دهند. من در ابتدا شک داشتم – واقعاً یک بخاری غوغایی چقدر می تواند انجام دهد؟ اما من یکبار آن را چرخاندم … سپس روز بعد دوباره آن را امتحان کردم … سپس متوجه شدم که گرم کردن قسمت پایین کمرم و اجازه دادن به سیستم ماساژ در سطح پایین برای مدت طولانی به من اجازه می دهد تا استراحت کنم. صبح، درست زمانی که در غیر این صورت خودم را به شدت تنش می دیدم.

یادگیری کنترل دستگاه بدون نگاه کردن، چند بار تلاش کرد، اما ماهیت لمسی دکمه‌ها باعث می‌شود این فرآیند نسبتاً بصری باشد. در حالت ایده‌آل، می‌خواهم دکمه‌ها در جایی ظاهر شوند که برای دسترسی به آن نیازی به بازگشت نداشته باشم.

وصل کردن واحد ماساژ به برق کمی عجیب است، زیرا آن نیز در پشت صندلی تنظیم شده است. در حالت ایده‌آل، مایلم همه پورت‌های برق در اینجا نیز در سال 2020 USB-C باشند – اما از آنجایی که توانستم سیم برق ارائه شده را پیگیری کنم، مشکل اصلی نبوده است.

واحد گرما و ماساژ درمانی X-HMT را می توان جدا کرد و مستقل از صندلی استفاده کرد. این واحد لزوماً قرار نیست مستقل از صندلی استفاده شود، اما در صورت تمایل، مطمئناً می تواند مستقل از صندلی استفاده شود.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
بررسی اجمالی جستجوی هوش مصنوعی گوگل امروز در ایالات متحده با برنامه های بزرگ برای آینده راه اندازی شد

بررسی اجمالی جستجوی هوش مصنوعی گوگل امروز در ایالات متحده با برنامه های بزرگ برای آینده راه اندازی شد

به نظر می رسد بزرگترین نقطه تمرکز گوگل در استفاده از قابلیت های یادگیری ماشین Gemini بر پاسخ سریع و آسان به سوالات کاربران متمرکز است. می‌توانید در نوار جستجو سؤالات پیچیده بپرسید و مقاله‌های