مگ بلاگ

بررسی طولانی تر LK5 Pro – چاپگر سه بعدی برای نمونه سازی اولیه با کمی تکان دادن

تنظیم مستلزم آن است که نوار اکسترودر چاپ، بازوها و تکیه گاه ها را قرار دهید. شما باید هر یک از این اجزا را به ترتیب خاصی به هم بچسبانید و باید کانکتورهایی را بین قطعات برقی وصل کنید. اگر از تعویض مموری استیک در رایانه خود ناراحت هستید، این چاپگر سه بعدی مناسب شما نیست.

LONGER LK5 Pro از نرم افزار Ultimaker’s Cura برای برش و مرحله بندی استفاده می کند. برای بارگیری تنظیمات، باید چند دستورالعمل ساده را دنبال کنید – و می‌توانید پس از انجام آن تنظیمات را به دلخواه تنظیم کنید.

برای انتقال فایل ها به چاپگر برای چاپ، باید از کارت microSD استفاده کنید. شما همچنین می توانید از کابل USB برای انجام این فرآیند استفاده کنید، اما این یک اتصال USB نوع B است، نه یک نوع A استاندارد. بنابراین، تا زمانی که قصد کار با مبدل را نداشته باشید، انتظار نداشته باشید که یک USB با فایل های چاپی را به پورت USB موجود در اکثر پرینترهای سه بعدی اصلی به طور پیش فرض وصل کنید.

همچنین در صورت تمایل می توانید از آن پورت USB نوع B برای کار با نرم افزار استفاده کنید. این مورد توسط سازندگان دستگاه تشویق شده است – LONGER پیشنهاد می کند که “با سیستم عامل منبع باز، می توانید ایده های خارق العاده خود را در LK5 Pro با تغییر کد C امتحان کنید.” ما تاکنون دلیلی برای اینکه تغییر سفت‌افزار چاپگر به هیچ وجه سودمند باشد، پیدا نکرده‌ایم – اما خوب است بدانیم که شرکت با این که کاربر تنظیمات را به سرعت انجام می‌دهد خوب است.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
بررسی اجمالی جستجوی هوش مصنوعی گوگل امروز در ایالات متحده با برنامه های بزرگ برای آینده راه اندازی شد

بررسی اجمالی جستجوی هوش مصنوعی گوگل امروز در ایالات متحده با برنامه های بزرگ برای آینده راه اندازی شد

به نظر می رسد بزرگترین نقطه تمرکز گوگل در استفاده از قابلیت های یادگیری ماشین Gemini بر پاسخ سریع و آسان به سوالات کاربران متمرکز است. می‌توانید در نوار جستجو سؤالات پیچیده بپرسید و مقاله‌های

4 ویژگی که مایلیم در تسلا رودستر جدید ببینیم

4 ویژگی که مایلیم در تسلا رودستر جدید ببینیم

یکی از نفرت‌های حیوان خانگی که در خودروهای مدرن داریم کمبود دکمه‌های فیزیکی است. در حالی که یک فضای داخلی شیک و مینیمالیستی خوب به نظر می رسد، استفاده از صفحه نمایش لمسی ذاتاً هنگام