مگ بلاگ

بررسی فیلم Blackmagic Cinema Camera 6K: فیلمسازی مقرون به صرفه L-Mount به دست آمد

بررسی فیلم Blackmagic Cinema Camera 6K: فیلمسازی مقرون به صرفه L-Mount به دست آمد

اولین چیزی که بعد از بیرون آوردن دوربین Blackmagic Cinema 6K از جعبه متوجه شدیم این بود که چقدر بزرگتر از چیزی است که تصور می کردیم. این باعث می‌شود که نیکون Z9 در مقایسه با آن تقریباً کوچک به نظر برسد، و از آنجایی که این بخش عمده در یک دستگیره فوق‌العاده بلند و عریض سمت راست متمرکز شده است، استفاده از آن با برخی از گیمبال‌های دوربین بسیار دشوار است. ما آن را روی DJI Ronin S امتحان کردیم، اما نصب یک چالش واقعی بود و تعادل مناسب غیرممکن بود. با این حال، اگر بخواهیم آداپتورهای مناسب را تهیه کنیم، احتمالاً می‌توانیم آن را به کار ببریم.

با پشت سر گذاشتن ابعاد بزرگ BMCC6K، هم ویژگی های دوربین آشنا و هم برخی از ویژگی های طراحی غیرعادی تر را پیدا کردیم. ما از بزرگی و راحتی دستگیره با روکش لاستیکی شیاردار بسیار راحت قدردانی کردیم. دکمه بزرگ، که در یک دوربین هیبریدی برای فعال کردن شاتر است، شروع به ضبط ویدیو می کند. یکی دیگر از مواردی که باید به آن عادت کنید این است که برای فوکوس خودکار دکمه مربوطه را در پشت دوربین فشار دهید تا اینکه شاتر را نیمه فشار دهید. کنترل‌های فیزیکی به طور کلی نسبتاً کم هستند، و در عوض، بیشتر با صفحه نمایش لمسی غول‌پیکر 5 اینچی که دارای مکانیزم مفصلی قوی است، تعامل خواهید داشت.

توجه به این نکته مهم است که این دوربین در برابر آب مقاوم نیست، بنابراین باید از استفاده از آن در باران یا سایر شرایطی که ممکن است مرطوب شود خودداری کنید. با این حال، آن را نیز کاملا محکم ساخته شده است و به خوبی برای استفاده در این زمینه نگه می دارد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
همه چیز درباره فورد GT90 کوپه مفهومی

همه چیز درباره فورد GT90 کوپه مفهومی

در حالی که طراحی GT90 توجه این خودرو را به خود جلب کرد، مشخصات آن چیزی است که علاقه مندان را به خود علاقه مند می کند. برگه مشخصات GT90 اعدادی را که قبلاً از