مگ بلاگ

بررسی ماموریت اول: بازسازی (سوئیچ): I Dig Giant Robots

بررسی ماموریت اول: بازسازی (سوئیچ): I Dig Giant Robots

اگر در بازی های استراتژی نوبتی – به ویژه بازی های RPG استراتژی – تازه کار هستید، فکر نمی کنم «ماموریت جلویی» بهترین مکان برای شروع باشد. این سری و بسیاری از بازی های آن دقیقاً از همه گزینه های موجود قابل دسترس تر نیستند. این بدان معنا نیست که آنها غیرقابل غلبه یا غیر دوستانه هستند، اما شاید اگر برای اولین بار به داخل می پرید، چیزهای بیشتری از آنچه انتظار دارید در نظر بگیرید.

اصول اولیه حرکت، حمله و مزایای زمین به اندازه کافی ساده است. با این حال، خلبانان و وانزرها با وجود اینکه به عنوان یک واحد در میدان عمل می کنند، دو نهاد مجزا هستند. بنابراین خلبانان بر اساس اقداماتی که انجام می دهند تجربه کسب می کنند، در حالی که وانزرها اساساً فقط تجهیزات هستند. اما Wanzer ها را نیز می توان سفارشی کرد. زیاد.

حداکثر شش قسمت مختلف (بدن، پاها، بازوی چپ، بازوی راست، CPU و کوله پشتی اختیاری) قابل تعویض هستند و انتخاب های زیادی وجود دارد. و سپس تا چهار نقطه ممکن برای اسلحه وجود دارد (یکی در هر شانه و یکی در هر دست). و این قبل از در نظر گرفتن مواردی مانند محدودیت وزن، برد، و تخصص های فردی خلبان است.

من سعی نمی‌کنم کسی را با همه این‌ها بترسانم، اما فکر می‌کنم مهم است که بدانیم «Front Mission 1st: Remake» (یا هر بازی در این سری، واقعاً) مدیریت تجهیزات زیادی را شامل می‌شود. تا جایی که ممکن است تقریباً به همان اندازه ای که در زمین صرف می کنید در گاراژ یا خرید بگذرانید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS