مگ بلاگ

بررسی پروژکتور هوشمند Mi Xiaomi 2

این اولین رقص شیائومی با پروژکتورها، تحت نام خود یا برند شخص دیگری نیست، و همچنین اولین باری نیست که این شرکت در دستگاه‌های Android TV فعالیت می‌کند. در طول سال‌ها، سعی کرده است فرمولی را که این دو دنیا را در هم می‌کوبد، کامل کند و پروژکتور هوشمند Mi 2 آخرین ثمره این تلاش‌ها است. البته، اگر قبلاً پروژکتور کامپکت هوشمند Mi را دیده باشید، اگر موردی از دژاوو داشته باشید، بخشیده خواهید شد، زیرا این دو تقریباً به طرز وحشتناکی شبیه هستند. خوشبختانه این چیز خوبی است.

پروژکتور Mi Smart 2 بدون اینکه ساده و بی‌نقص به نظر برسد، غیرقابل توصیف و ساده به نظر می‌رسد. تنها راهی که توجه را به خود جلب می کند از طریق بدن عمدتاً سفیدش است که فقط توسط پارچه خاکستری که صورتش را تشکیل می دهد شکسته است. به اندازه‌ای شیک به نظر می‌رسد که در میان سایر مبلمان، احساس کنید که در خانه هستید و به اندازه‌ای جمع و جور است که در صورت عدم استفاده به راحتی پنهان می‌شود.

با وجود جمع و جور بودن، پروژکتور به راحتی نمی توان آن را قابل حمل نامید. بله، می‌توانید آن را حمل کنید و آن را در هر جایی قرار دهید، اما باید در نظر داشته باشید که هنوز باید به پریز وصل شود تا عمل کند. اگر کابل برق آجر به اندازه کافی بلند بود یا از یک پورت USB-C یا حتی میکرو USB استانداردتر برای آن استفاده می کرد، عالی بود، اما افسوس که اصلاً اینطور نیست.

جایی که در نهایت آن را قرار دهید برای خروجی ویدیو و صدا بسیار مهم است. این یک پروژه پرتاب فوق العاده کوتاه نیست، بنابراین باید فضای کافی بین آن و صفحه نمایش دیوار یا پروژکتور اختصاص دهید. اگر قصد دارید از بلندگوهای داخلی آن استفاده کنید، همانطور که بعداً به آن خواهیم پرداخت، ممکن است بخواهید آن را به خود نزدیکتر نگه دارید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
OpenAI GPT-4o – چیست و چگونه کار می کند؟

OpenAI GPT-4o – چیست و چگونه کار می کند؟

در ویدئوهای نمایشی منتشر شده توسط OpenAI، GPT-4o را می توان در حال شناسایی اشیاء دنیای واقعی و تفسیر آنها به زبانی دیگر، آموزش ریاضیات در حالت تقسیم صفحه بر اساس مشکلی که در برنامه