مگ بلاگ

بررسی Lenovo ThinkPad X1 Fold 16: فناوری رایانه تاشو سطح بالا

بررسی Lenovo ThinkPad X1 Fold 16: فناوری رایانه تاشو سطح بالا

قلم دقیق لنوو یک ابزار مفید برای استفاده با ThinkPad X1 Fold است، به خصوص زمانی که از آن به عنوان تبلت استفاده می کنید. اگر مدل X1 Fold را با صفحه کلید TrackPoint خریداری کنید، تقریباً همیشه یک قلم دقیق نیز ارائه می شود.

یک دکمه دم در بالای قلم وجود دارد که می تواند دو عملکرد را انجام دهد، یکی با یک کلیک و دیگری با دوبار کلیک. می‌توانید از این دکمه‌ها برای باز کردن سریع یادداشت‌های چسبنده، گرفتن اسکرین شات، استفاده از جستجوی ویندوز و موارد دیگر استفاده کنید.

دکمه نزدیک به نوک قلم “دکمه بشکه” نامیده می شود و این یک دکمه راکر با یک طرف بالا و پایین است که همچنین می تواند برای انجام دو عملکرد مختلف برنامه ریزی شود. یکی از دو طرف دکمه باید به گونه ای تنظیم شود که ویژگی شماره گیری شعاعی را باز کند، که یک منوی سفارشی از هشت عملکرد مختلف را نشان می دهد. به طور پیش فرض، این هشت عملکرد عبارتند از پخش/مکث، آهنگ بعدی، آهنگ قبلی، افزایش صدا، کاهش صدا، نادیده گرفتن، ایمیل و مرورگر وب.

در ابتدا واضح نبود، اما برای استفاده از عملکردهای دکمه بشکه قلم دقیق، باید دکمه را پایین نگه دارید و با نوک قلم روی صفحه ضربه بزنید. هنگامی که این موضوع مشخص شد، استفاده از قلم دقیق بسیاری از کارها را آسان‌تر و سریع‌تر کرد.

به گفته لنوو، قلم دقیق با باتری AAAA موجود می‌تواند تا 400 روز دوام بیاورد. این تخمین 400 روزه بر این اساس است که شخصی به مدت سه ساعت در روز، پنج روز در هفته از قلم استفاده می کند و 10 بار در روز روی دکمه دم کلیک می کند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
6 پروژه Raspberry Pi 5 برای دفتر خانه شما

6 پروژه Raspberry Pi 5 برای دفتر خانه شما

اتاقی که برای استفاده از آن به عنوان دفتر کار خانگی راحت‌تر است، لزوماً اتاقی نیست که بهترین دسترسی را به شبکه WiFi شما دارد. ما همیشه گزینه‌های زیادی برای انتخاب مکانی برای راه‌اندازی مودم

5 کلاهبرداری رایج که باید هنگام خرید موتورسیکلت های دست دوم در Craigslist مراقب آنها باشید

5 کلاهبرداری رایج که باید هنگام خرید موتورسیکلت های دست دوم در Craigslist مراقب آنها باشید

کلاهبرداری های جعلی شامل فروشندگان متقلب است که لیست هایی را با عکس های موتورسیکلت هایی که در اختیار ندارند ایجاد می کنند. به طور معمول، کلاهبرداران توضیحات محصول و عکس‌ها را از فهرست قانونی