مگ بلاگ

بررسی S330 eufyCam 3: امنیت خانه با انرژی خورشیدی

eufy در تعدادی از شرایط دید آزمایش شد – البته شب و باران، برف و مه. در طول روز، هیچ چیز – حتی یک مه غلیظ – کیفیت عکسبرداری از افراد، حیوانات و وسایل نقلیه را به خطر نمی اندازد.

ویدیوی 4K در روز و شب واقعاً در تاریکی مفید است. در حالی که مطمئناً نمی‌توانید بخواهید که تکه‌های خز پشت مبهم خرگوش کاملاً تیز باشد، حفظ جزئیات همچنان در مقایسه با Arlo که در هنگام حرکت کمی تیره می‌شد، برتری کمی داشت. در شب در پایین سمت چپ یک خرگوش در حال پریدن (که توسط eufy گرفته شده است)، در پایین سمت راست یک راکون در حال دویدن (که توسط Arlo گرفته شده است) وجود دارد – هر دو تصویر در حالی که حیوانات، تقریباً مساوی از دوربین ها، در حال حرکت بودند، گرفته شده اند.

eufy می تواند بین دید در شب سیاه و سفید و دید در شب نورافکن جابجا شود. دید در شب سیاه و سفید برای عمر باتری مقرون به صرفه تر است، و به نظر نمی رسد تفاوت زیادی از دیدگاه من در مشاهده فیلم وجود داشته باشد – با نگاه کردن به خود نورافکن، دایره قابل توجهی از نور را می تاباند که حدود 20 را پوشش می دهد. شاید با توجه به کوچک بودن لامپ ها، چند متر از مسیر عبوری. کور کردن کسی که سعی می کند با محتویات گاراژ شما کنار بیاید کافی نیست، اما باعث وحشت او می شود. به طور مشابه، آژیر یک متجاوز را ترساند، اما کسی را در داخل خانه بیدار نمی کرد.

بالاترین حساسیت تشخیص حرکت دوربین eufy روی برخی دانه‌های برف بزرگ در حال سقوط است، که فکر می‌کنم یک امتیاز در توانایی و یک نقطه از دست دادن در عملی بودن است. در طی چند هفته در حالی که از eufy با حداکثر حساسیت حرکتی استفاده می کردم، چند اعلان فانتوم دیگر نیز داشتم.

سنسور تشخیص حرکت زمانی فعال شد که چیزی جز شاخه ای در حال وزیدن نبود یا برگه ای از مسیر عبور کرد. به نظر نمی‌رسد که حساسیت بالا بر روی eufy برای پوشش دادن حرکت ماشین‌ها، مردم و حتی حیوانات کوچک ضروری باشد – بنابراین می‌توانم بگویم که این قسمت غیرضروری بود. در غیر این صورت، تصاویری با جزییات و شفافیت چشمگیر در روز و شب، باران و درخشش.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
همه چیز درباره فورد GT90 کوپه مفهومی

همه چیز درباره فورد GT90 کوپه مفهومی

در حالی که طراحی GT90 توجه این خودرو را به خود جلب کرد، مشخصات آن چیزی است که علاقه مندان را به خود علاقه مند می کند. برگه مشخصات GT90 اعدادی را که قبلاً از