مگ بلاگ

برنامه های Makey Makey چیست و با چه دستگاه هایی می توانید آنها را اجرا کنید؟

برنامه های Makey Makey چیست و با چه دستگاه هایی می توانید آنها را اجرا کنید؟

مهم‌ترین نکته‌ای که باید هنگام اتصال تنظیمات Makey Makey به دستگاه خود در نظر داشته باشید این است که Makey Makey با فشار دادن کلیدها کار می‌کند. در حالی که این ممکن است هنگام استفاده از Makey Makey با رایانه‌های سنتی‌تر مشکل بزرگی نباشد، استفاده از آن با iPad یا دستگاه‌های تلفن همراه مشابه به کمک بیشتری نیاز دارد.

طبق وب‌سایت Makey Makey، محصول پرچم‌دار آن می‌تواند با هر دستگاه USB یا ماوس پشتیبانی شود، مانند مک، دستگاه ویندوز، دستگاه لینوکس و کروم‌بوک همه‌کاره و شگفت‌آور کار کند. با انتشار iPadOS 13.4 در اوایل سال 2020، اعلام شد که آی‌پدها با دستورات ماوس، کلید پیکان و ترک‌پد کار خواهند کرد. اگر Makey Makey نسخه 1.4 یا بالاتر دارید، باید با دستگاه iPad، iPhone یا Android کار کند.

کاربران برای اتصال صحیح Makey Makey به iPad یا iPhone خود باید یک آداپتور دوربین USB خریداری کنند. کاربران همچنین موفق شده اند دستگاه های اندرویدی را از طریق USB OTG به Makey Makey خود متصل کنند. از آنجا، Makey Makey از صفحه کلید مجازی کار خواهد کرد. این شرکت به کاربران توصیه می‌کند قبل از دریافت آداپتور، برنامه‌ها را آزمایش کنند تا ببینند چه ورودی‌های صفحه کلید را دریافت می‌کنند.


تفاوت بین آنها چیست؟

تفاوت بین آنها چیست؟

برای اینکه موتور موشک با سوخت مایع کار کند، باید سوخت و اکسید کننده را با مقدار، فشار و نسبت مناسب به داخل محفظه احتراق پمپ کنید. انجام این کار یک توربوپمپ است که به