مگ بلاگ

بزرگترین تفاوت ها (و کدام برای شما بهترین است)

بزرگترین تفاوت ها (و کدام برای شما بهترین است)

دوربین مناسب به بودجه، استفاده و ترجیحات شما بستگی دارد. اگر حرفه ای هستید که با ویدئو کار می کنید، X-H2S بهترین گزینه است. اما اگر ویدیوهای زیادی نمی‌گیرید، X-H2 این کار را با قیمت مقرون به صرفه‌تر انجام می‌دهد. همچنین در مورد پیکسل ها با تعداد بالاتر در 40 مگاپیکسل (در مقابل 26 مگاپیکسل برای X-H2S) عملکرد بهتری دارد.

با این حال، X-H2S و X-H2 گزینه های گران قیمتی هستند که تقریباً از 2000 دلار شروع می شوند. اگر می خواهید در هزینه خود صرفه جویی کنید، اما همچنان می خواهید تجربه ای در سطح حرفه ای داشته باشید، مدل های میان رده مانند X-Pro3، X-T5 یا X-S20 گزینه های خوبی هستند. اگر در زمینه عکاسی یا ارتقا از طریق گوشی هوشمند خود تازه کار هستید و می توانید قیمت بالای آن را بپردازید، X100VI نیز گزینه خوبی است اگر بتوانید با قیمت مناسب آن را تهیه کنید.

مدل های مقرون به صرفه فوجی فیلم برای مبتدیانی که در حال کاوش در عکاسی هستند عالی هستند. این بدنه‌های دوربین ارزان‌قیمت هستند و لنزهای فوجی‌فیلم نسبت به لنزهای جدید دیگر تولیدکنندگان ارزان‌تر هستند. جدای از بودجه، فوجی فیلم سه سبک بدنه متمایز را نیز ارائه می دهد – دوربین SLR مدرن، دوربین SLR آنالوگ و فاصله یاب. این فاکتورهای فرم در هر دو خط دوربین میان رده و ابتدایی موجود هستند و بهترین آنها به سلیقه شما بستگی دارد. اگر نمی توانید تصمیم بگیرید، قبل از خرید آن ها را امتحان کنید تا از پشیمانی خریدار جلوگیری کنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
لپ تاپ پاور بازی و کار

لپ تاپ پاور بازی و کار

Asus ROG Zephyrus G16 از 2899.99 دلار در ایالات متحده از وب سایت Asus شروع می شود، اما برای نسخه ای با صفحه نمایش OLED 240Hz و پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 4090، حداقل باید 3499.99